Logic Studio
Fra : Franz Berliner

Dato : 12-09-07 14:53

Apple er da lige gået helt amok med priserne.

De har lige lanceret pakken jeg ikke vidste at jeg ventede på..

For 500 dollars får man Logic 8, Soundtrack Pro 2, Mainstage, lækre
plugs'ins og alle 5 hidtil udgivede Jam Packs. Lækkert

http://www.apple.com/logicstudio/

Så gør det måske ikke så meget alligevel at min Garageband ikke virker
efter update til iLife 08

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-09-07 05:00

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> De har lige lanceret pakken jeg ikke vidste at jeg ventede på..

Er bestilt (det sekund den kom på dk-store)
upgrade fra express: 2199,-
(det samme som express kostede for et par år siden)
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie