Printer på netværk
Fra : Søren

Dato : 11-09-07 11:45

Jeg har hidtil haft min printer tilsluttet direkte til min stationære
mac (OS X 10.4.10) via USB. Jeg har nu fået en AirPort Extreme base
station hvor jeg har tilsluttet printeren (USB). Den stationære computer
er forbundet til AirPort via LAN kabel så jeg har ikke været inde og
ændre på netværk på maskinen. Hvordan ændrer jeg printerens status i
computeren fra at være direkte forbundet via USB til en netværksprinter
koblet på AirPort?

Søren

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 11-09-07 20:24

Søren <sorenhv@gmail.com> wrote:

> [...]
> ændre på netværk på maskinen. Hvordan ændrer jeg printerens status i
> computeren fra at være direkte forbundet via USB til en netværksprinter

Jeg ville gætte på at den dukkede op ligesom en delt printer fra en
anden maskine sammen med dine øvrige printere i
systemindstillinger_>Udskriv og fax

Men jeg har ikke selv sådan en dims!
..

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Søren

Dato : 11-09-07 21:09

Stig Leerbeck skrev:

> Jeg ville gætte på at den dukkede op ligesom en delt printer fra en
> anden maskine sammen med dine øvrige printere i
> systemindstillinger_>Udskriv og fax

Selvfølgelig ... jeg gik ind i systemindstillinger --> udskriv & fax og
klikkede på + tegnet og printeren dukkede op som tilsluttet til basen.
Nu virker det som jeg vil have det til.

Søren