Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kursus i brug af Nikons flashsystemer ønsk~
Fra : MAL

Dato : 14-11-07 10:12

Hej med jer!
Jeg er på udkig efter en fotograf, som arbejder med Nikons udstyr og har god
praktisk erfaring med kunstigt lys i forskellige opgavesammenhænge. Her
tænker jeg på flg. emner:

- Aktiv brug af Nikon SB-800 inkl. bouncer, farvefiltre og SC-29 sammen med
Nikon D200
- Brug af Nikon SB-800 sammen med Nikon SU-800
- Hvordan arbejde med reflektorskærm?
- Evt. tips til at arbejde med ringblitz

Jeg kunne godt tænke mig at finde en fotograf, der ville være indstillet på
at lave et lille kursus i dette for en eller to personer mod en rimelig
betaling, så hvis nogen kender nogen, der bare kan det der med kunstigt lys,
hører jeg gerne fra jer.

MAL

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-11-07 07:20

On Wed, 14 Nov 2007 10:11:55 +0100, "MAL" <web_01@elboparken5.dk>
wrote:

> [...]
>betaling, så hvis nogen kender nogen, der bare kan det der med kunstigt lys,

Hej Mikael

Jeg har "budt ind på opgaven" i en mail til dig, da jeg mener at jeg
kan klare det meste af ønskerne. Ser frem til at hører fra dig.
Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.