HP DV9607EO bærbar driver m.m. ?
Fra : Autocadster

Dato : 14-11-07 21:35

Har i dag købt en HP DV9607EO bærbar computer, nu er det sådan at den
er installeret med Windows Vista Home... jeg gider ikke Vista og vil
derfor godt installere en XP Pro som jeg har liggende.

Men hvor finder jeg alle drivere til denne HP DV9607EO bærbar, det skal
være inkl. software til fingeraftryks kontrol software m.m. ?

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Hans

Dato : 14-11-07 22:15

Autocadster wrote:
> [...]
>
> Men hvor finder jeg alle drivere til denne HP DV9607EO bærbar, det
> skal være inkl. software til fingeraftryks kontrol software m.m. ?

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=en&cc=us&dlc=en&product=3636811&lang=en&

Hans

Fra : Autocadster

Dato : 15-11-07 09:59

Hans forklarede den 14-11-2007:

> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?lc=en&cc=us&dlc=en&product=3636811&lang=en&

Takker... men det har jeg været der er ikke drivere til ret meget
der... der er bla. ikke den til fingeraftryks kontrol :/

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jan Andersen

Dato : 15-11-07 16:30

Hejsa.

HP support plejer at være meget behjælplige med den slags.

Med venlig hilsen

Jan

Fra : Autocadster

Dato : 15-11-07 20:01

Jan Andersen tastede følgende:
> HP support plejer at være meget behjælplige med den slags.

Har du en mail adresse eller et telefonnummer til det, det skal være
dansk support

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jan Andersen

Dato : 16-11-07 13:25

Hejsa.

Ikke lige ved hånden, men kig på deres hjemmeside.
Ellers kan du prøve om du kan finde ud af hvém der har lavet otherboard osv,
og så google det, der har jeg fundet en masse til Hp maskiner gennem
tiderne.
Her er hvad der findes af drivere til XP'
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&dlc=&product=3636811&lang=

Support
http://welcome.hp.com/country/dk/da/contact_us.html

Fra : Jan Vennike

Dato : 15-11-07 21:15

> [...]
>
> Men hvor finder jeg alle drivere til denne HP DV9607EO bærbar, det skal
> være inkl. software til fingeraftryks kontrol software m.m. ?

Lige netop den sag har været fremme for nyelig - se her:
http://www.pcworld.dk/art/9036?page=1

Og HP har vist den politik at de til private PC, som er født med Vista IKKE
vil supportere XP. Dvs du kan IKKE finde XP drivere til den.

Så hvis du skal have (skulle have haft rettere) en PC med XP, skulle den
være købt med det - desværre.

/Jan

Fra : Esben

Dato : 15-11-07 21:27

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev i en meddelelse

> Og HP har vist den politik at de til private PC, som er født med Vista
> IKKE vil supportere XP. Dvs du kan IKKE finde XP drivere til den.

Stumperne er jo lavet af underleverandører, så man kan jo alternativt se
efter om der findes XP-drivere hos de respektive producenter.

--
Esben

Fra : Autocadster

Dato : 15-11-07 22:16

Esben udtrykte præcist:
> "Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev i en meddelelse

> Stumperne er jo lavet af underleverandører, så man kan jo alternativt se
> efter om der findes XP-drivere hos de respektive producenter.

Ja og hvordan ser man hvem der har lavet hvad ? i enhedshåndtering står
der feks. "systemenhed"

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Esben

Dato : 15-11-07 22:22

> Ja og hvordan ser man hvem der har lavet hvad ? i enhedshåndtering står
> der feks. "systemenhed"

Der står som regel et device/hardware-id, som man kan søge ud fra.

--
Esben