Dagens ord: Hot
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-07 16:40

Takker for valget.

Kom lige til at tænke på Hot Cold/Love is like a game:

http://youtube.com/watch?v=C5vowMOItUE

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Max

Dato : 13-11-07 16:52

Hej

Kom faktisk til at tænke på Marguerite Viby
med "Hot, hot, jeg har det hede hule hot".

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 13-11-07 17:06

Trekroner wrote:

> Takker for valget.

Jeg kommer helt sikkert til at tænke på Red Hot Chili Peppers, der i
1992 udgav Blood Sugar Sex Magik, som helt sikkert var et album, som kom
til at betyde rigtig meget for mig. Dengang kom der noget musik, der
ligesom flyttede grænser, synes jeg. Det har stået sløjt til siden da.

Her er deres første single fra det album, Give It Away:

http://www.youtube.com/watch?v=byBDB5MF6jA

Det kunne måske være en god idé at få det album ud i bilen. I øjeblikket
sidder der MGP 2007, og det er ikke rart.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-11-07 17:40

On Tue, 13 Nov 2007 16:39:57 +0100, Trekroner wrote:

> Takker for valget.

Hot Chocolate:
http://youtube.com/watch?v=L3pf7o-9OOk

Some Like it Hot:
http://youtube.com/watch?v=d0sY0GVRd6o

Fra : Holst

Dato : 13-11-07 18:09

Thomas Jespersen wrote:

> Some Like it Hot:
> http://youtube.com/watch?v=d0sY0GVRd6o

The Robert Palmer Revitalization Project! Det var egentligt et okay
album, som det snart er længe siden, jeg sidst har hørt.

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 13-11-07 18:56

Donna Summer
Hot Stuff

http://www.youtube.com/watch?v=27-TM3q5-Cc

Fra : Max

Dato : 13-11-07 21:04

Hej

Det får mig også til at tænke på Hot Pants, ikke
så meget på gruppen som på den beklædnings-
genstand der sammen med mini skørtet prægede
mine teenagerår :)

http://www.youtube.com/watch?v=E9qov9xuP7A

--
Mvh Max

Fra : Ole Thomsen

Dato : 13-11-07 21:16

"Trekroner" <xx> wrote in message
> Takker for valget.

Limp Bizkit - Hot Dog
Fred Durst har nok en vokal der er delte meninger om, jeg elsker den
http://www.youtube.com/watch?v=kHeB4fONoWE

En anden stemme jeg ikke kan stå for tilhører Robert Smith fra The Cure -
Hot Hot Hot
http://www.youtube.com/watch?v=owT5LDNoStE

Og så lidt knald på, Prodigy - Hot Ride
http://www.youtube.com/watch?v=mLblhjhxi0c

En superflipper, Beck - Hot Wax
http://www.youtube.com/watch?v=3kUKjnI9rL4

Og fra soundtrack til en af de sjoveste film jeg har set i lang tid, Hot
Fuzz
The Fratellis - Baby Fratelli
http://www.youtube.com/watch?v=gqAJrIYjCLM
T. Rex - Solid Gold Easy Action
http://www.youtube.com/watch?v=1ghIQAgK5E0

Ole Thomsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-07 22:31

Mikkel vinder klart med Donna Summer/Hot stuff.

Jeg _er_ en disco-dreng og Hot stuff er et fedt nummer. Den kunne altid
fylde dansegulvet når jeg stod bag pulten.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-11-07 23:50

Trekroner skrev:

> [Hot]

Frank Zappa - Hot Rats (1969)

Her er nummeret Willie The Pimp:
http://www.youtube.com/watch?v=1mfcCM4mdp8

--
Herluf :·)

Fra : Broegger

Dato : 14-11-07 09:34

"Trekroner" <xx> skrev news:4739c530$0$15875
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

HOT.

Pretty Maids - Red hot and heavy er klart et fedt nummer.
http://www.youtube.com/watch?v=vOzzT5qYyrM
Undskyld lydkvaliteten.

Van Halen - Hot for the teacher
http://www.youtube.com/watch?v=b5t5GukrWOU

Queen har udgivet pladen Hot Space. Her nummeret Body Language
http://www.youtube.com/watch?v=AX_HoZrijTw
Gosh hvor er det fedt!

I Protect and Survive synger Runrig om "the red hot sun".
http://www.youtube.com/watch?v=SzFi5q_JJgk

Kiss - hotter than hell skal da også nævnes her
http://www.youtube.com/watch?v=EYOBVHMhsCs

Og når han så selv siger Hot Summer nights, så er den næste givet!
Summer nigts fra Grease. http://www.youtube.com/watch?v=MzLZxj7chBA

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-07 16:19

HOV......vi har helt glemt Billy Idol / Hot in the city:

http://youtube.com/watch?v=Edz8HvB4ELs

Fra : Max

Dato : 15-11-07 16:29

Hej