Candlelight dinner restaurant i Århus søge~
Fra : Peter J.

Dato : 08-11-07 19:47

Hej der

Jeg søger en rigtig hyggelig og romantisk candlelight dinner restaurant
i Århus og nærmeste omegn.

Pris og køkkentype underordnet, men gerne i den lidt eksklusive ende.

Alle anbefalinger modtages med glæde, og gerne med links til nettet så
jeg kan se lidt med

På forhånd tak.

Københavneren

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 08-11-07 20:09

On 8 Nov., 19:46, "Peter J." <pjan...@get2net.dk> wrote:

> Jeg søger en rigtig hyggelig og romantisk candlelight dinner restaurant
> i Århus og nærmeste omegn.

http://www.prinsferdinand.dk/ fremhæves igen og igen af de danske
madanmeldere. Jeg har kun spist frokost der for længe siden, så
kurante erfaringer har jeg ikke - men det er i hvert fald nogle meget
romantiske omgivelser.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Michael Jensen

Dato : 09-11-07 14:19

Peter J. wrote:
> [...]
>
> Pris og køkkentype underordnet, men gerne i den lidt eksklusive ende.
>
> Alle anbefalinger modtages med glæde, og gerne med links til nettet så

Brødrene Koch er helt suverændt. www.kocherier.dk

Er du til en speciel oplevelse skulle du prøve Malling og Scmidt som var
med i opløbet om danmarks bedste restaurant i år.

Mvh
Michael

Fra : Jan Boegh

Dato : 09-11-07 19:16

Peter J. skrev i 473359a7$0$23461$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com
dette:
> [...]
>
> Pris og køkkentype underordnet, men gerne i den lidt eksklusive ende.
>
> Alle anbefalinger modtages med glæde, og gerne med links til nettet så

Jeg var på Phillip nede ved Århus Å for et par uger siden. Rigtig god mad,
velvalgte vine og en fremragende betjening. Snup deres fulde menu med
tilsvarende vinmenu, og der er basis for en rigtig hyggelig aften hvor der
er tid til at kigge dybt i øjnene.
Alternativt kunne man måske foreslå Seafood ude i Marselisborg Havn. Maden
er fed, men lokalet er imo ikke så hyggeligt.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : Peter J.

Dato : 09-11-07 21:41

Tak for alle tilbagemeldingerne - de er gode.

I dette tilfælde er det nok mere den romantiske stemning jeg leder efter
mere end madens kvalitet. Ikke at det også betyder meget for det gør det
selvfølgelig.
Men jeg er på udkig efter et sted der ikke er for åben, små lokaler,
hyggelige kroge med man rigtig kan gemme sig

Måske ala rest. fureby www.fureby.dk - er det et godt sted?

mvh
Peter

Fra : kautaq

Dato : 09-11-07 23:34

Peter skrev:

> Måske ala rest. fureby www.fureby.dk - er det et godt sted?

Det vil du ikke fortryde. Har kun hørt godt om stedet.
Gode anmeldelser, men om I kan gemme jer ved jeg ikke.
Det ser ud som på billedet og er et gammelt værtshus der
er bygget om.

I gamle dage hed stedet Cafe Lolland og var et berygtet
nat-værtshus.
Udsigten er til rutebilstationen. Måske ikke det mest romantiske.
Men alt i alt et godt valg.

Jans forslag med Philip kan jeg kun gi' ham ret i, men husk
dankortet.
Det er tidligere fodboldspiller Marc Rieper der ejer stedet.

Personligt er jeg mere til Globen Flakket. Der er en meget
fin restaurant i kælderen og cafe øverst.

http://www.globen-flakket.dk

/mike