Må man reklamere for egne opskrifter her?
Fra : Kasper

Dato : 05-11-07 21:33

Kære gruppe!

Hvis vi nu rent hypotetisk antager, at jeg er indehaver af en privat
hjemmeside, hvor jeg af og til ligger nogle selvskabte og afprøvede
opskrifter ud, som jeg gerne vil dele med andre og også gerne have
feedback på, må man så reklamere for siden her?

Mvh.

Kasper

Fra : Max

Dato : 05-11-07 22:26

Hej Kasper

> feedback på, må man så reklamere for siden her?

Hvis du vil være fri for at tænke på det, så lav en
reklame for din hjemmeside i en signatur.

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

--
Mvh Max

Fra : Kasper

Dato : 05-11-07 22:42

Tak for tippet, Max!

--
Mvh.
Kasper

Fra : kautaq

Dato : 05-11-07 22:50

Kasper

> Tak for tippet, Max!

> /www.bergholt.net

.... og hvis du fjerner eller laver mellemrum efter backslash,
så kan man klikke direkte på linket.

/mike

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-11-07 10:25

Ikke i alle newsreaders. Nogle insisterer på at der skal stå http:// foran.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 06-11-07 00:39

Kasper <mxnxgx@tiscali.dk> wrote in

> [...]
> opskrifter ud, som jeg gerne vil dele med andre og også gerne have
> feedback på, må man så reklamere for siden her?

Sålænge din side er non kommerciel og reklamefri, ser jeg ikke noget
problem. Men alting med måde naturligvis

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-11-07 10:26

Kent Oldhøj wrote:
> Sålænge din side er non kommerciel og reklamefri, ser jeg ikke noget
> problem. Men alting med måde naturligvis

Principielt må han ikke. I praksis skal man dog være ganske underligt
skruet sammen oven i hovedet, hvis man brokker sig over
ikke-kommercielle on-topic opslag.

Men det med sig'gen er en god måde at slippe udenom problematikken på.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Torben

Dato : 07-11-07 17:03

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Principielt må han ikke. I praksis skal man dog være ganske underligt
> skruet sammen oven i hovedet, hvis man brokker sig over ikke-kommercielle
> on-topic opslag.

Tjaaa, men den slags eksisterer jo i hobetal her på news

> Men det med sig'gen er en god måde at slippe udenom problematikken på.

Ja - underlig regel.

mvh
Torben

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-11-07 17:57

"Torben" <real_anonymous@hotmail.com> wrote in

> Ja - underlig regel.

Smart regel. Så kan dem der ikke gider se den slags, sætte deres newsreader
op til at sortere sig's fra.