Kæmpe æbleskivepande.
Fra : C. Nielsen

Dato : 31-10-07 17:23

Hej.
Jeg er med til at arrangere noget jule tam-tam. Nogen mener at have hørt om
en kæmpe æbleskivepande de har set. Det menes at der var plads til 80 - 100
æbleskiver på panden . Den var nok lejet. Har nogen kendskab til om en sådan
kan købes / findes -
eller et sted hvor den evt. kunne lejes ?
--
Venlig hilsen
Charlotte Nielsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-10-07 18:04

"C. Nielsen" <C.NielsenDKfjerndette@hotmail.com> writes:

> [...]
> kan købes / findes -
> eller et sted hvor den evt. kunne lejes ?

Kan man overhovedet nå at følge med til så mange æbleskiver? Jeg kunne
i hvert fald forestille mig at det ville få sveden frem på min pande -
af andre grunde end varmen...

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : padre

Dato : 31-10-07 18:12

> Kan man overhovedet nå at følge med til så mange æbleskiver? Jeg kunne
> i hvert fald forestille mig at det ville få sveden frem på min pande -
> af andre grunde end varmen...

Jeg tænkte det samme. Jeg kan følge med på én pande, og muligvis på to, men
jeg tror at tre pander ville være umuligt.

--
padre
"Don't you know there ain't no Devil

Fra : C. Nielsen

Dato : 31-10-07 19:18

"padre" <spirito_santo@pants.yahoo.com> skrev
> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev

Arrangementet er et spejder arrangement - og jeg forestiller mig ikke at
panden skal passes af en enkelt, men af flere spejdere samtidigt. De er i
forvejen vant til at tackle mad lavet over bål .

Måske behøver man heller ikke fylde alle hullerne med dej, samtidigt.
Visuelt vil det være flot og en attraktion med så stor en æbleskive pande.

Er der nogen der har kendskab til en æbleskivepande i XX-Large ?
--
Venlig hilsen
Charlotte

Fra : Inger D.

Dato : 31-10-07 19:34

> Jeg tænkte det samme. Jeg kan følge med på én pande, og muligvis på to,
> men
> jeg tror at tre pander ville være umuligt.

Min mands mormor havde altid gang i tre pander ad gangen - der var kun tre
plader på komfuret - og det nåede hun sagtens. Men hun var også en rigtig
bondekone (mad til fem forslugne unger og manden).

Inger D.