Brug af "Tilbagevendende alarm" på W800/81~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-07 14:46

Hvis "Tilbagevendende alarm" er aktiveret på mine W800/810 kan jeg afbryde
dem ved at trykke "Ok" - men kort tid efter begynder den at (a)larme igen;
er det nødvendigt at bruge "Deaktiver" og dernæst "Aktiver" hver morgen for
at "slukke vækkeuret"?
Hans

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-11-07 15:25

Hans Paulin (6310) skrev:

> [...]
> er det nødvendigt at bruge "Deaktiver" og dernæst "Aktiver" hver morgen for

Det er nødvendigt at bruge "Deaktivér" hvis ikke du vil alarmeres
hvert 9. minut. Jeg ved ikke om den til sidst holde op efter en
vis tid. Mit almindelige vækkeur stopper først efter 45 minutter.

På min K700 kan jeg sætte hak ved hver ugedag ved "Gentag alarm".
Jeg har ikke testet det, men jeg går stærkt ud fra at det ikke er
nødvendigt at aktivere den gentagende alarm selv om man har
deaktiveret den. Det burde kun virke samme dag.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-11-07 15:27

Bertel Lund Hansen skrev:

> nødvendigt at aktivere den gentagende alarm selv om man har
> deaktiveret den. Det burde kun virke samme dag.

Der er to måder at deaktivere alarmen på. Jeg kan gøre det via
menuen. Så er den selvfølgelig helt død. Men hvis jeg gør det på
den venstre knap mens den (a)larmer, gælder det kun den konkrete
vækning.

--
Bertel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-07 16:38

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> menuen. Så er den selvfølgelig helt død. Men hvis jeg gør det på
> den venstre knap mens den (a)larmer, gælder det kun den konkrete

Må være det samme hér.
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-11-07 16:40

Bertel Lund Hansen skrev:

> På min K700 kan jeg sætte hak ved hver ugedag ved "Gentag alarm".

Dén feature har jeg så ikke på W800/810.

> Jeg har ikke testet det, men jeg går stærkt ud fra at det ikke er
> nødvendigt at aktivere den gentagende alarm selv om man har
> deaktiveret den. Det burde kun virke samme dag.

Ja, det burde det
Hans

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 13-11-07 16:51

Den er på min W810i !

Den hedder bare tilbagevenden. alarm, men det er vel det samme