Nokia 6300 eller SE T650I
Fra : J.O

Dato : 02-11-07 18:08

Hvilken telefon bør jeg vælge ??
har haft Nokia i flere år og de begge opfylder min krav.

men hvad er der af plusser og minuser på de to modeller?

udover at SE'en er lidt dyre....

JO

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 05-11-07 22:17

Hej.

Jeg har oplevet mange gange at når jeg snakker i telefon med folk der har en
nokia 6300 så er der ufattelig dårlig lyd og man skal nærmest gætte
halvedlen af hvad de siger..

//Brian

Fra : Daniel

Dato : 06-11-07 14:33

"Icenfire (6920)" <brian@REMOVEbadazz.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Jeg har oplevet mange gange at når jeg snakker i telefon med folk der har
> en nokia 6300 så er der ufattelig dårlig lyd og man skal nærmest gætte
> halvedlen af hvad de siger..

To gæt: For det første har de måske slået det der "stemmeklarhed" til, og
det ikke virker optimalt. Eller også holder de for mikrofonen?! Hullet til
den sidder jo i bunden af mobilen, og har lagt mærke til at mange holder
underligt på deres telefon, så måske er det lige en finger der spærrer for
lyden? Mange holder også hele hånden om antennen, så signalet måske bliver
dårligt....

Bare to gæt..... Jeg har selv en 6300 som virker fint, dog synes jeg
lyden i MIN højttaler er meget lav selvom den er skruet helt op...

Hygge...

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-11-07 23:05

On Tue, 6 Nov 2007 14:32:42 +0100, "Daniel" <not4junk@FJERNc.dk>
wrote:

>To gæt: For det første har de måske slået det der "stemmeklarhed" til, og
>det ikke virker optimalt.

Synes da det virker fint på min.

>Bare to gæt..... Jeg har selv en 6300 som virker fint, dog synes jeg
>lyden i MIN højttaler er meget lav selvom den er skruet helt op...

Må være en fejl - min er RET høj i lyden