n73 og skak ?
Fra : Reiner Hass

Dato : 02-11-07 16:59

vil godt have skak på min telefon. har ledt men kan ikke finde
noget til n73. nogen hér der ved om et skakspil til en anden
mobil virker på n73 ?

Fra : Max

Dato : 02-11-07 18:41

Hej Reiner

> vil godt have skak på min telefon. har ledt men kan ikke finde
> noget til n73. nogen hér der ved om et skakspil til en anden

Alle spil til Symbian 60 virker vel på en N73.

http://www.chessgenius.com/nok/index.html

--
Mvh Max

Fra : Reiner Hass

Dato : 02-11-07 22:55

> Hej Reiner

> Alle spil til Symbian 60 virker vel på en N73.
>
> http://www.chessgenius.com/nok/index.html

tak for link men den har jeg prøvet og den virker ikke på n73 selvom det
modsatte
er beskrevet.

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 03-11-07 10:02

Hej

Jeg har da et på min N73 der virker - hvad er din e-mail, så skal jeg
sende dig en kopi !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Reiner Hass

Dato : 03-11-07 17:06

ma
"www.netink.dk / www.PCalarm112.dk / www.GPSdebat.dk"
<infoFJERN@netinkFJERN.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Jeg har da et på min N73 der virker - hvad er din e-mail, så skal jeg
> sende dig en kopi !

Mange tak men kan du fortælle mig hvad det hedder ?

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 03-11-07 18:13

Hejas

>Mange tak men kan du fortælle mig hvad det hedder ?

Spruce Chess

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Reiner Hass

Dato : 03-11-07 19:39

> Hejas

> Spruce Chess

Fandt 2 andre der også virker på ( jeg har testet dem ) n73 :

ChessBuddy (coffeebreak Media ) og Chess ( fra zingmagic.com)

begge meget overskuelige med gode spil muligheder og fin tydelig
grafik.