debrande 3 mobil
Fra : joke

Dato : 25-10-07 14:37

Hej
Hej hvis man nu debrander som det er skrevet i dette link
http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=9742&page=1

hvordan så med det musik og ringer toner og spil man har downloadet via 3,
det ligger på memorykortet men kan det bruges efter en debranding, under
programmer ligger start ikonet til mine downloadet spil som igen ligger på
memorykortet.

Spørgsmålet vil være hvis man debrander og skifter udbyder kan man så bruge
det man allerede har købt og betalt for

Hilsen

Johnny

http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=9742&page=1

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 25-10-07 16:15

Dine link virker ikke specielt godt...

Fra : joke

Dato : 25-10-07 16:23

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Dine link virker ikke specielt godt...
>
> http://www.mobil-forum.dk/showthread.php?t=9742

tror det var bedre

Fra : Anders \(6400 Sønder~

Dato : 25-10-07 18:38

Nej sørme nej !

Fra : joke

Dato : 25-10-07 20:14

"Anders (6400 Sønderborg)" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej sørme nej !

virker skam ok her så måske vi skal få en anden på banen i stedet