Nokia 6110 Navigator Memorykort
Fra : Sanne

Dato : 23-10-07 19:01

Hej NG

Nogen der har eksperimenteret med hvor stort et memory kort den kan klare ??
Jeg bruger et 2 GB, men kunne da godt tænke mig et større..

Mvh
Sanne

Fra : uh

Dato : 27-10-07 00:25

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ??
> Jeg bruger et 2 GB, men kunne da godt tænke mig et større..

Hej Sanne. Da jeg købte min 6110 Navigator for 2-3 uger siden, blev jeg
gjort opmærksom på at den ikke kan klare 4 GB kort, så altså du har max
størrelse med dit 2 GB.

mvh uh

Fra : Sanne

Dato : 27-10-07 09:23

"uh" <uh@forum.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Hej Sanne. Da jeg købte min 6110 Navigator for 2-3 uger siden, blev jeg
> gjort opmærksom på at den ikke kan klare 4 GB kort, så altså du har max

Hej uh

Æv altså....det kunne have været ret godt.
Troede måske den kunne tage et stort kort, da man på Ebay kan købe 6 GB
kort, hvor der står det er til Nokia 6110 Navigator.

Tak for dit svar.
Mvh
Sanne

Fra : uh

Dato : 27-10-07 10:08

> Hej uh
>
> Æv altså....det kunne have været ret godt.
> Troede måske den kunne tage et stort kort, da man på Ebay kan købe 6 GB
> kort, hvor der står det er til Nokia 6110 Navigator.

Ja, jeg kan jo ikke sige andet end hvad jeg fik at vide, men prøv at
kontakte Nokia's support på deres site og spørg direkte - bare for en
sikkerheds skyld. Man bliver hurtigt afhængig af mere plads på kortet, men
jeg er begyndt at slette fotos og videoer ret hurtigt for at have mere plads
til musik, og der kan være ret meget, selv på "bare" 2 GB synes jeg.
mvh uh

Fra : lau

Dato : 13-11-07 13:35

Jeg har et 4 GB i min 6110 navi og det fungerer upåklagligt.

-Lars

Fra : Sanne

Dato : 13-11-07 13:43

"lau" <laugan@gmail.com> skrev i meddelelsen
Jeg har et 4 GB i min 6110 navi og det fungerer upåklagligt.

-Lars

Wow...
Jeg har lige fået mail fra Nokia hvor de skriver det max. skal være et 2 GB,
men jeg ville da elske at få et 4 GB i den!!!

Mvh
Sanne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-11-07 14:07

lau skrev:

> Jeg har et 4 GB i min 6110 navi og det fungerer upåklagligt.

Ved du at det kan udnyttes helt?

Jeg har haft et 2 GB kort i mit (ikke nye) digitale kamera. Så
skrev det at der var plads til 1999 billeder, men det svarede kun
til at det udnyttede 1 GB med den valgte opløsning. Bortset fra
det virkede det fint, men det var jo lidt spild.

Jeg forærede kortet til min datter hvis kamera kan udnytte det
hele.

--
Bertel