Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop elements 6
Fra : Jane

Dato : 11-11-07 15:41

Jeg overvejer at opgrader fra 3 til 6, men kan man ikke ændre udseenet fra
den grå skærm til en anden farve?

Jeg syntes heller ikke der er mange muligheder på menulinjerne F.eks "Åbn"
m.m. man skal først åbne "Filer" for at kunne vælge mappen "Åbn" kan man
ikke tilføje den, samt andre værktøjer ned på menulinjen?

Jeg syntes heller ikke der er meget pattern at vælge imellem, i forhold til
Elements 3 kan man downloade mere eller hvad?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : emj

Dato : 11-11-07 16:11

Jane skrev:

>Jeg overvejer at opgrader fra 3 til 6, men kan man ikke ændre udseenet fra
>den grå skærm til en anden farve?

Nej, det tror jeg desværre ikke, at man kan. Jeg kan heller ikke
fordrage det nye design.

>Jeg syntes heller ikke der er mange muligheder på menulinjerne F.eks "Åbn"
>m.m. man skal først åbne "Filer" for at kunne vælge mappen "Åbn" kan man
>ikke tilføje den, samt andre værktøjer ned på menulinjen?

Der er ikke en stribe ikoner, hvis det er det, du mener, men
programmet ar da lagt bedre end version 3 i enhver henseende.

>Jeg syntes heller ikke der er meget pattern at vælge imellem, i forhold til
>Elements 3 kan man downloade mere eller hvad?
Sikkert. Jeg bruger aldrig pattern.

Hilsen emj

Fra : Jane

Dato : 12-11-07 19:24

emj <emj@> wrote in news:g56ej31v1hismk8khl98ni5b08cdmokpbq@4ax.com:

> Nej, det tror jeg desværre ikke, at man kan. Jeg kan heller ikke
> fordrage det nye design.
Ja mærkeligt udsende, grå-sort skærmbilled uf :(

> Der er ikke en stribe ikoner, hvis det er det, du mener, men
> programmet ar da lagt bedre end version 3 i enhver henseende.

Ja det er da muligt, at det er bedre, jeg har ikke afprøvet så meget
endnu, jeg downloadet 30 dages versionen for at teste det før jeg evt.
opgrader.
Det jeg mener er at man tilsyneladende ikke kan vælge hvilken ting som
skal være tilgænglig på menulinjen, f.eks- Åben- Gem -Info o.s.v nu skal
man for at åbne et billed først klikke på filer og så på åben, mere
besværligt end før, så det er ikke der forbedring ligger.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-11-07 18:32

"Jane" <nokvin@FjørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man for at åbne et billed først klikke på filer og så på åben, mere
> besværligt end før, så det er ikke der forbedring ligger.

Vær også opmærksom på at ingen af hjælpefunktionerne dur. Adobe siges at
arbejde på en patch/opdatering - den er gal hos alle som ikke bruger en
engelsksproget Windows. Alle hjælpefilerne ligger i "Fælles Filer" kataloget
og dem kan Elements 6 ikke finde. Jo, man skal vænne sig til udseendet og
brugen af programmet.

Peter Jensen