usb problemer-opfølger
Fra : bk

Dato : 10-11-07 06:39

som beskrevet i tidligere tråd ville mine usb porte ikke virke med usb
sticks og et par andre ting.
nu har jeg i bios fravalgt støtte for usb2.0 og nu virker det.er der nogen
som kan forklare hvad det betyder?
jeg har afprøvet de omtalte sticks på en anden pc med 2.0 understøttede
porte og der virkede de.
Dette synes jeg er sært eller er der en naturlig forklaring?

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-11-07 10:00

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> porte og der virkede de.
> Dette synes jeg er sært eller er der en naturlig forklaring?

Manglende driver? Manglende SP til XP (ved ikke hvilket OS du bruger).

- Martin

Fra : bk

Dato : 11-11-07 07:05

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Manglende driver? Manglende SP til XP (ved ikke hvilket OS du bruger).

windows xp med sp2 og derfor forstår jeg ikke hvad der sker

Fra : Hans

Dato : 11-11-07 08:05

bk wrote:

> windows xp med sp2 og derfor forstår jeg ikke hvad der sker

Hvilket bundkort handler det om?

Hans

Fra : bk

Dato : 11-11-07 10:29

> Hvilket bundkort handler det om?

det er et asrock conroe 1333-d667 med en inter core 2 duo 6300 og 2 gb ram

Fra : Hans

Dato : 11-11-07 12:57

bk wrote:

> det er et asrock conroe 1333-d667 med en inter core 2 duo 6300 og 2
> gb ram

Hvad sker der hvis du sætter USB 2.0 og Legacy USB Support til Enable?

Hans

Fra : bk

Dato : 12-11-07 09:04

> Hvad sker der hvis du sætter USB 2.0 og Legacy USB Support til Enable?

så virker portene ikke

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-11-07 17:10

> det er et asrock conroe 1333-d667 med en inter core 2 duo 6300 og 2 gb ram

Jeg kan se der er en Biosopdatering her, der adresserer noget omkring USB:
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=ConRoe1333-D667%20R1.0&s=

Måske det var et forsøg værd?

- Martin

Fra : bk

Dato : 14-11-07 00:36

> "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan se der er en Biosopdatering her, der adresserer noget omkring USB:
> [...]

nu er der opdateret til nyeste bios uden at usb 2.0 virker så jeg har ingen
ide om hvad der kan være galt.
flere forslag?