Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
1D MK III - stort set alle har hardware de~
Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-11-07 07:19

Canon i Australien har endelig meldt ud om hvilke 1D MK III der kan
have problemer med fokus på grund af fejl i submirror assembly.

Serie numre:

501001 til 546561 er berørt......

Link:
http://www.canon.com.au/support/customer/default.asp?DXI=KnowledgeBase/Customer/KBArticleForm&File=KB01650

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 01-11-07 09:30

> Serie numre:
>
> 501001 til 546561 er berørt......
>
> Link:
> http://www.canon.com.au/support/customer/default.asp?DXI=KnowledgeBase/Customer/KBArticleForm&File=KB01650

Mit ligger desværre i den range (og det samme gør nok alle dem der p.t.
er solgt i Danmark). Har lige checket med forhandleren og de havde
desværre stadig ikke hørt noget fra Canon Danmark..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 02-11-07 20:11

On Thu, 01 Nov 2007 09:30:10 +0100, "rosenauer.dk"
<martinFJERN@rosenauer.dk> wrote:

>Mit ligger desværre i den range (og det samme gør nok alle dem der p.t.
>er solgt i Danmark). Har lige checket med forhandleren og de havde
>desværre stadig ikke hørt noget fra Canon Danmark..

Ja mit serie nummmer starter med 5010** så det ser ud til at være eet
af de første 100 jeg har.