Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 400D manual på dansk ??
Fra : Simsalabim

Dato : 01-11-07 06:56

Findes der en dansk manual man kan hente online. Jeg har kun en tysk og det
var ikke i tysktimerne jeg fulgte med. for 25 år siden.

/Carsten.

Fra : Akadut

Dato : 01-11-07 09:15

"Simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Findes der en dansk manual man kan hente online. Jeg har kun en tysk og
> det var ikke i tysktimerne jeg fulgte med. for 25 år siden.
>
> /Carsten.
Hvis du tager ca. 500 kr. med, kan du hente en trykt manual hos
fotohandleren.

Fra : Jesper Juul

Dato : 01-11-07 09:50

Simsalabim skrev:
> Findes der en dansk manual man kan hente online. Jeg har kun en tysk og det
> var ikke i tysktimerne jeg fulgte med. for 25 år siden.

Nope, men man kan hente den engelske på deres hjemmeside.

Jesper

Fra : MW

Dato : 02-11-07 12:02

"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nope, men man kan hente den engelske på deres hjemmeside.

Og med kameramenuerne på dansk går det vel
MW

Fra : Jesper Juul

Dato : 02-11-07 12:22

MW skrev:
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og med kameramenuerne på dansk går det vel
> MW

Jep, det har jeg ingen problemer med, selvom mine menuer er på engelsk.

Jesper

Fra : jespero

Dato : 02-11-07 13:35

Jesper Juul <jesperjuul@gmail.com> wrote:

> Jep, det har jeg ingen problemer med, selvom mine menuer er på engelsk.
>
> Jesper

du kan da gå ind i menuerne og indstille den til dansk
jespero

Fra : MW

Dato : 02-11-07 17:33

"jespero" <jesper@spamhulfoto.dk> skrev i en meddelelse

> du kan da gå ind i menuerne og indstille den til dansk
> jespero

Gad vide hvor mange der ikke har opdaget det

MW

Fra : Jesper Juul

Dato : 02-11-07 21:28

jespero skrev:

> du kan da gå ind i menuerne og indstille den til dansk
> jespero

Tak, men det ved jeg godt, syntes bare det er nemmere med de engelske
betegnelser.

Jesper
Lidt fotos:
http://www.pbase.com/jesper_juul

Fra : Poul

Dato : 01-11-07 15:46

> [...]
> Findes der en dansk manual man kan hente online. Jeg har kun en tysk og
> det var ikke i tysktimerne jeg fulgte med. for 25 år siden.

Den danske manual følge med ved køb her i landet!

Hvis man handler i udlandet og sparer en masse penge har man også råd til og
give de ca. 4-500kr en dansk manual koster.

Kig her: http://www.makeashorterlink.dk/7d4ffb03

Hilsen Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-11-07 18:44

Poul skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Den danske manual følge med ved køb her i landet!

Næsten rigtigt

Den danske manual følger med, hvis man køber den i danmark hos en
forhandler, der køber sine Canon varer gennem Canon Danmark.

Nogle køber dem udenom - og så medfølger den ikke - f.x.
Kamerahuset sælger både den officielle danske udgave med dansk
manual til en pris - men har så også med f.x. tysk manual, hvor
man kan spare lidt penge.

Men alle foto-handlere kan skaffe en dansk manual mod betaling -
som andre nævner, så koster den omkring 500 kr.

> Hvis man handler i udlandet og sparer en masse penge har man
> også råd til og give de ca. 4-500kr en dansk manual koster.

Så stor er besparelsen heller ikke mere på kameraer i den billige
ende, som f.x. 400D ligger i......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-11-07 19:23

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev :

> [...]
>Kamerahuset sælger både den officielle danske udgave med dansk
>manual til en pris - men har så også med f.x. tysk manual, hvor

Nej.

Kamerahuset sælger kun varer leveret gennem de officielle danske
leverandører.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-11-07 19:37

Kerim Ellentoft skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Nej.
> Kamerahuset sælger kun varer leveret gennem de officielle
> danske leverandører.

Det er så noget nyt - sidst jeg købte Canon hos dem for et par år
siden, der havde de begge udgaver i forretningen til forskellige
priser.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Bjarne

Dato : 02-11-07 09:43

"Simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> wrote in message
> Findes der en dansk manual man kan hente online. Jeg har kun en tysk og
> det var ikke i tysktimerne jeg fulgte med. for 25 år siden.
>
> /Carsten.

Jeg købte min manual igennem Canon DK, du ringer til dem og siger du mangler
en manual, så "printer" de en PDF som en A5 bog og den koster omkring 125dkk
så det kan ikke betale sig at køber dem i dyre domme. Og kvaliteten er helt
ok.

Bjarne