Anders Hallgren
Fra : Bufas

Dato : 06-11-07 17:20

Hey !

Nu er jeg ikke den store boglæser, vil gerne, men har ikke tiden...

Men har nu flere gange set opslag med foredrag, hvor Anders Hallgren er
fordragsholder.

Derfor vil jeg gerne høre, hvad I synes om Anders Hallgren OG hvilken slags
hundefører & hundetyper(racer) han henvender sig til ?

Overvejer nemlig at melde mig til et foredrag med ham, men det er jo ikke
helt billigt, og vil gerne være sikker på at kunne lære lidt af det

/Bufas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-11-07 10:30

"Bufas" <bufas@MØGhund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Overvejer nemlig at melde mig til et foredrag med ham, men det er jo ikke
> helt billigt, og vil gerne være sikker på at kunne lære lidt af det

Hej Bufas

Har du stadig kontakt med Carina, så spørg hende.... Jeg mener hun kender
ham, så hun må næsten være perfekt til at svare dig.

M.V.H....Benny..

Fra : Ragna

Dato : 07-11-07 15:32

Sjovt nok er der lige et interview med Anders Hallgren i Oliver's nyhedsbrev
for denne måned.
Prøv at læse lidt her: http://www.olivers.dk/ESInfotext.aspx

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ragna

Dato : 07-11-07 15:37

Øv, linket fører åbenbart ikke han til interviewet, men hvis du gerne vil
have en kopi, kan du sende en mail til rahas snabela tdcadsl.dk, så skal jeg
sende dig teksten.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : qfha

Dato : 07-11-07 18:32

On 6 Nov., 17:20, Bufas <bufas@MØGhund.dk> wrote:
> [...]
>
> Overvejer nemlig at melde mig til et foredrag med ham, men det er jo ikke
> helt billigt, og vil gerne være sikker på at kunne lære lidt af det

Jeg har læst nogle af Anders Hallgrens bøger for mange år siden. Det
er noget af det mest fornuftige og indsigtsfulde jeg har læst om
hundetræning og adfærd. Han var en af de få, som udover at sige
hvordan man træner også kom med bud på, hvorfor det evt. ikke
lykkedes, og efterfølgende løsningsforslag. Han er helt sikkert værd
at spilde tid på.
mvh
qfha

Fra : Søren LH

Dato : 07-11-07 20:29

> [...]
> slags
> hundefører & hundetyper(racer) han henvender sig til ?

Anders Hallgrens hovedfilosofi er at alle hunde er venner, og også hund og
hundefører er venner. Altså væk med alt det med lederskab, rangorden, alfa
o.s.v.

Han skulle være meget inspirerende, jeg ville gerne til et foredrag med ham,
hvis jeg fik nys om et på de her kanter.

Mvh
Søren

Fra : x Vuf x

Dato : 12-11-07 04:45

On Tue, 06 Nov 2007 10:20:27 -0600, Bufas <bufas@MØGhund.dk> wrote:

> [...]

>Overvejer nemlig at melde mig til et foredrag med ham, men det er jo ikke
>helt billigt, og vil gerne være sikker på at kunne lære lidt af det

Jeg stoler mere påå Roger Abrantes. Han er virkelig dygtig.
Og det er ikke kun med hunde!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk/sjatliste.html

Lev, som døde du i morgen; lyt og lær, som levede du evigt.

Fra : lindamalene@gmail.co~

Dato : 03-12-07 06:13

> [...]
>
> Overvejer nemlig at melde mig til et foredrag med ham, men det er jo ikke
> helt billigt, og vil gerne være sikker på at kunne lære lidt af det

Hej

Jeg var til et seminar med Hallgren i går og det var virkelig rigtig
godt. Der er ingen tvivl om at han ved hvad han har med at gøre og jeg
er stor tilhænger af de træningsmetoder han bruger, som selvfølgelig
er de positive metoder med respekt for hunden. Jeg kan kun varmt
anbefale ham, han er en pioner indenfor området og fortjener stor
respekt for sit arbejde. Han henvender sig til trænere på alle
niveauer, om det er konkurrence eller hyggetræning og til alle racer.

Til gengæld kan jeg absolut ikke anbefale Roger Abrantes. Ham har jeg
kun dårlige erfaringer med.

God fornøjelse med det.

Fra : x Vuf x

Dato : 05-12-07 00:17

On Mon, 3 Dec 2007 05:12:43 -0800 (PST), lindamalene@gmail.com wrote:

>Til gengæld kan jeg absolut ikke anbefale Roger Abrantes. Ham har jeg
>kun dårlige erfaringer med.

Det vil jeg meget gerne høre nærmere om.