Bøvl med Pixma 4300
Fra : Martin Petersen

Dato : 08-11-07 20:32

Hejsa.

Har lige sat en spritny Canon Pixma IP4300 til. Ved en dysetest kommer der
ingen farve ud af den store sorte (PGBK). Jeg har haft både den, og
printerhovedet ud. Den er fint våd i "svampen", og der er væske på dens
plads på printerhovedet...

Hvad foregår der, og hvad er løsningen? Konen slår mig ned hvis det ikke
virker i dag! :)

- Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-11-07 20:34

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plads på printerhovedet...
>
> Hvad foregår der, og hvad er løsningen? Konen slår mig ned hvis det ikke

Alm. rens og grundig rens er prøvet. Ingen effekt. Der kommer intet på
papiret. Plasticen er pillet af i toppen af patronen.

- Martin

Fra : ShutEye

Dato : 08-11-07 21:12

Hehe :)

> Alm. rens og grundig rens er prøvet. Ingen effekt. Der kommer intet på
> papiret. Plasticen er pillet af i toppen af patronen.

Nu sidder der vel ikke noget der skal fjernes på printhovedet?

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-11-07 22:12

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Hehe :)

> Nu sidder der vel ikke noget der skal fjernes på printhovedet?

Jeg kan ikke se noget, og alle andre farver virker jo... Det der skulle
fjernes var en kæmpe orange dims, som umuliggjorde isætning af hovedet.

Underligt.

- Martin

Fra : ShutEye

Dato : 09-11-07 09:54

> Underligt.

Yep.
Hvordan var turen til skadestuen?
Eller fik du det til at virke? :)

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-11-07 12:34

> Yep.
> Hvordan var turen til skadestuen?
> Eller fik du det til at virke? :)

Virker stadig ikke. Har tilmed hentet en spritny patron, men ingen virkning.
:(

- Martin

Fra : Hagar

Dato : 09-11-07 13:30

> Jeg kan ikke se noget, og alle andre farver virker jo... Det der skulle
> fjernes var en kæmpe orange dims, som umuliggjorde isætning af hovedet.
>
> Underligt.
>
> - Martin

Nu er det jo ikke kun den orange dims der skal fjernes, der plejer også at
være noget folie der skal væk, eller en form for tape

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 09-11-07 13:59

Hagar wrote:
> [...]

Ikke på originale patroner.

mvh Ebbe

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-11-07 14:54

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> Ikke på originale patroner.

Jo, på de medfølgende var der tape på.. Men ikke den jeg lige har hentet i
kontorforretningen. Den var pakket i noget sølvposeværk.

Jeg har smidt printeren til RMA. Canon support mente hovedet var defekt.
Skod! :(

- Martin

Fra : Autocadster

Dato : 09-11-07 20:48

Ebbe (7000) sendte dette med sin computer:

> Ikke på>>> originale patroner.

Du har vist ikke Canon

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-07 16:34

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du har vist ikke Canon
>
> --
> Venlig hilsen
> Autocadster / 2620

Jo, en IP4000, men må tilstå, at det er meeeget længe siden jeg har haft en
original patron i hånden, hihi.

mvh Ebbe

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-11-07 14:53

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo ikke kun den orange dims der skal fjernes, der plejer også at
> være noget folie der skal væk, eller en form for tape

Jeps.. Men ikke på hovedet, som var det snakken gik på.

- Martin.