Standard ATX PSU
Fra : Kasper Lund

Dato : 08-11-07 12:00

Hej med jer.

Jeg skal bestille en ny PSU til en ældre (ca. 5 år) pc.

Hvad skal jeg se efter så jeg ikke ænder op med en PSU med de nyere SATA
stik på.

Jeg skal altså bruge en helt almindelig PSU, sådan en med de gamle molex
(hedder de vist) stik på - den skal bruges til at P4 bundkort.

Hvad skal jeg se efter?

/Kasper

Fra : N_B_DK

Dato : 08-11-07 13:34

"Kasper Lund" <fake@usenet.dk> wrote in message
> Hej med jer.
>
> Jeg skal bestille en ny PSU til en ældre (ca. 5 år) pc.
>
> Hvad skal jeg se efter så jeg ikke ænder op med en PSU med de nyere
> SATA stik på.

Der er stadig molex stik på, jeg jan ihvertfald ikke set nogen uden der også
har været molex stik.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.