All-In-One printer søges (fax, foto,
Fra : Tommy Ipsen

Dato : 07-11-07 13:16

Hej alle

Jeg har pt. en Canon Pixma MP800, som jeg er og har været rigtig glad
for - den kan scanne, printe, kopiere og så er der nogle ekstra features
såsom mulighed for at printe direkte på cd-/dvd-medier, kant-til-kant
udskrift, duplex, scan af foto-negativer, kortlæser, Pict-Bridge, god
stor lcd-skærm, usb-indgang som pt. bruges til en Bluetooth dongle som
giver mig adgang til printeren via Bluetooth.

Nu er det så at jeg gerne vil have alt det ovenfor og så liiiige lidt
mere

Jeg vil også gerne have
- indbygget netværk - enten alm. trådet 100Mbit eller 802.11g med
understøttelse af WPA2 - ikke kun WEP!
- fax-mulighed

dvs. jeg vil basalt set gerne have en pixma mp800 med de to ekstra
features netværk og fax!

Findes der sådan en printer på markedet endnu eller efterspørger jeg
noget som måske først kommer om et par år?

Mvh Tommy

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-11-07 18:45

"Tommy Ipsen" <news@tommyipsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> features netværk og fax!
>
> Findes der sådan en printer på markedet endnu eller efterspørger jeg noget

Ved godt den ikke hedder Canon.... men prøv at kigge på HP c7280 og se om
det var noget?
http://search.hp.com/gwdkdan/query.html?cc=dk&lang=da&qt=c7280&la=da

Mvh
Bri@n

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 07-11-07 19:56

co@ch [4130] wrote:
> Ved godt den ikke hedder Canon.... men prøv at kigge på HP c7280 og se om
> det var noget?
> http://search.hp.com/gwdkdan/query.html?cc=dk&lang=da&qt=c7280&la=da

Den ser umiddelbart rigtigt lovende ud - jeg kan ikke finde ud af om det
er muligt, at printe direkte på medier!?

Derudover synes jeg der er en del knap så gode kommentarer på nettet fra
brugere af maskinen - lettere bekymrende... - afventer at der kommer
nogle deciderede anmeldelser, så man får en mere prof. vurdering.

Bortset fra ovenstående ser den rigtigt lovende ud - og om den hedder
Canon eller HP er et fedt - jeg mener at begge producenter kan lave
kvalitetsudstyr!

/Tommy

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-11-07 21:32

"Tommy Ipsen" <tipsen@imada.sdu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bortset fra ovenstående ser den rigtigt lovende ud - og om den hedder
> Canon eller HP er et fedt - jeg mener at begge producenter kan lave

Den printer på medier CD/DVD

Bri@n

Fra : penta@panto.com

Dato : 07-11-07 19:31

> [...]
> features netværk og fax!
>
> Findes der sådan en printer på markedet endnu eller efterspørger jeg noget

Canon Pixma MX700 ?

/tomov

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 07-11-07 19:40

Hej

penta@panto.com wrote:
> Canon Pixma MX700 ?
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=396355
> /tomov

Den kan vist ikke printe direkte ud på medier og har heller ikke duplex...

Mvh Tommy