C drev kan ikke åbnes !
Fra : kk88

Dato : 06-11-07 13:14

Hej

Problem med bærebar. C drevet kan ikke åbnes.
Når man prøver at åbne det opfattes det som en fil, og der spørges hvilket
program man vil bruge til at åbne med ??.

Fra : Kim

Dato : 06-11-07 13:19

On Tue, 6 Nov 2007 13:13:59 +0100, "kk88" <kkgj@hotmail.com> wrote:

>C drevet kan ikke åbnes.
>Når man prøver at åbne det opfattes det som en fil, og der spørges hvilket
>program man vil bruge til at åbne med ??.

Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : care

Dato : 07-11-07 11:53

"Kim" <k@x.x> skrev i en meddelelse

> Spørg i den rette gruppe : news:dk.edb.hardware.drev
> fut : dk.admin.netikette

Og hvorfor fanden futter du ham så til netiketten, din tumpe!
Havde der været bare et minimum af omløb i den byld du har på halsen, havde
du futtet ham til korrekt gruppe!

Latterlige narrehat!

Fra : kep

Dato : 07-11-07 12:32

"care" <care@care.care> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvorfor fanden futter du ham så til netiketten, din tumpe!
> Havde der været bare et minimum af omløb i den byld du har på halsen,

Konstruktiv kritik har efter min mening altid
været det mest inspirerende.
Og det er helt gratis

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-11-07 12:38

"care" <care@care.care> crashed Echelon writing

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.admin.netikette

--
Bjarke Andersen

Fra : Hauge

Dato : 07-11-07 13:20

care wrote:
> Og hvorfor fanden futter du ham så til netiketten, din tumpe!

For at hjernedøde som dig ikke snakker videre om netikette i den forkerte
gruppe.
Men vi må da håbe at du denne gang vil acceptere, at der er nogle der gør
lidt for at holde de snakkene til de rette grupper.
Så der er xfut med fut til netikette

/Hauge

Fra : care

Dato : 07-11-07 13:27

Du kan x-futte til du bliver blå i masken eller til den kommer i hånden på
dig!

Faktum er stadig, at den eneste grund til at klaphatte som Kim futter til
netiketten er at det giver et boost til deres deminutive selvværd!
Det er sgu ikke for at hjælpe.

Havde han villet hjælpe havde han skrevet at den korrekte gruppe er xxxxx,
og sat en fut til den gruppe.

Fra : Hauge

Dato : 07-11-07 13:37

care wrote:
> Faktum er stadig, at den eneste grund til at klaphatte som Kim futter
> til netiketten er at det giver et boost til deres deminutive selvværd!

Det eneste her der er et faktum, er at du er dum.

> Det er sgu ikke for at hjælpe.

Hvad kender du til det?

> Havde han villet hjælpe havde han skrevet at den korrekte gruppe er
> xxxxx, og sat en fut til den gruppe.

Tjaeh. Du skal vist ikke prøve fortælle hvad der er rigtigt og forkert, når
du ikke engang kan finde ud af at citere bare nogenlunde rigtigt.

Men prøv nu at tage et smut omkring http://usenet.dk og lært, selvomdet
tyder på at det er spild.

Forøvrigt, kommer du i hånden på dig selv, når du hyler op her?

/Hauge

Fra : Kim

Dato : 07-11-07 16:19

On Wed, 7 Nov 2007 13:27:26 +0100, "care" <care@care.care> wrote:

>Faktum er stadig, at den eneste grund til at klaphatte som Kim futter til
>netiketten er at det giver et boost til deres deminutive selvværd!
>Det er sgu ikke for at hjælpe.

Forkert.

Jeg har vejledt den oprindelige spørger til at benytte en relevant
gruppe, hvor eksperterne læser med og hvor han også fået nogle
svar på sit spørgsmål.

>Havde han villet hjælpe havde han skrevet at den korrekte gruppe er xxxxx,
>og sat en fut til den gruppe.

Forkert igen.

Debat om brug af grupper hører ikke hjemme i de enkelte grupper,
men i dk.admin.netikette og dk.admin.netmisbrug.

Læs også gerne om citatteknik :

fut : dk.snak.mudderkastning
--
Kim

Fra : penta@panto.com

Dato : 07-11-07 16:32

"kk88" <kkgj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Problem med bærebar. C drevet kan ikke åbnes.
> Når man prøver at åbne det opfattes det som en fil, og der spørges hvilket
> program man vil bruge til at åbne med ??.

Det "program" du skal åbne med er explorer.exe
Det er altså ikke et hw-problem, men noget windowsgejl.
Prøv en windows-gruppe.

for at illustrere det:
prøv evt: START/KØR - skriv explorer.exe c:

tomov