Dixa.net nyhedsbrev
Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 12-07-01 15:57

Er der andre end mig der har fået et nyhedsbrev fra Dixa.net der fyldte over
en megabyte???

Det virker temmelig useriøst, når noget sådan kan ske, hos en kommende ISP!

--
Mema

-----------------------------------
http://www.coolwallstreet.com/members/join.asp?ref=186980 er det muligt
at tjene penge på at være med i et aktiespil.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-07-01 16:18

Mikkel Andreasen skrev:

>Er der andre end mig der har fået et nyhedsbrev fra Dixa.net der fyldte over
>en megabyte???

Jeg forventer nu at Juul-Net spammer os med en mail på *mindst* 2
MB.

--
Bertel

Fra : Tholo

Dato : 12-07-01 16:36

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg forventer nu at Juul-Net spammer os med en mail på *mindst* 2
> MB.

Det er allerede overgået.......*S*

4 MB er rekorden indtil nu.....

Med venlig hilsen
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk

Fra : Allan Olesen

Dato : 12-07-01 16:41

"Mikkel Andreasen" <mema@mikkel-andreasen.com> wrote:

>Det virker temmelig useriøst, når noget sådan kan ske, hos en kommende ISP!

Vrøvl. Det er da fint, at de prøver at skabe et behov for
højhastighedsforbindelser. Det håber jeg bestemt også, at Juul Net vil
gøre.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Charbax

Dato : 15-07-01 02:16

> Det virker temmelig useriøst, når noget sådan kan ske, hos en kommende
ISP!

Dixanet sponsorere Cyrano de Bergeraqu. Tjek http://www.cyrano.dk/

Hvis man kan få 3mbit/s fast pris i USA og 10mbit/s i sverige for 20 dollars
så skal man kunne få 2 små mbit/s her i danmark. Ligemeget om de taber penge
på det.

Hvis de taber penge på selve at tilbyde 2mbit/s for 400 kroner, ligesom
Tiscali syntes jeg ret pinligt slår fast at det umueligt kan betale sig, ja
men så kan de prøve måske at tjene nogle milliarder i det som hurtigt
internet skal bruges til nemlig Video-on-demand, video-konference, bredbånds
krævende virtual reality spil, music-on-demand,
undervisning-over-the-internet and so on...

JEg syntes at det er pinligt at hverken en ISP i danmark eller i retsen af
verden overhovedet tør udbyde noget video-on-demand for at bruge den
tilgængelig båndbredde de sælger til deres kunder. Det er ikke somom gode
nok video-streaming codecs ikke findtes endnu, eller at det er dyrt at hoste
en server med store filer, det er heller ikke somom at det er umueligt for
ISP'erne bare at kræve folk betaler for at se film, hvis der skal betales
for rettigheder og båndbredde.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-07-01 02:16

"Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote Sun, 15 Jul 2001 03:15:45 +0200 :

>JEg syntes at det er pinligt at hverken en ISP i danmark eller i retsen af
>verden overhovedet tør udbyde noget video-on-demand for at bruge den
>tilgængelig båndbredde de sælger til deres kunder

VI glæder os til at du går i konkurrence med de grumme ISP`er og
tilbyder det - hvad venter du på?

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Charbax

Dato : 15-07-01 13:13

> VI glæder os til at du går i konkurrence med de grumme ISP`er og
> tilbyder det - hvad venter du på?

jeg venter på at få nogle gratis penge så jeg kan have fuld 155mbit
båndbredde til min server. Vil du sponsorere?

Jeg låver dig at jeg har masser af gode ideer og læser jævnligt på
http://doom9.net så jeg kender alle tricks til at lave perfekt mpeg-4
videoer.

seriøst, man har kunne surfe med 2mbit adsl i cirka et år tror jeg nu i
Danmark. Man kan endnu ikke downloade andet end ulovlige hollywood film hvis
man vil bruge hele båndbredden. Er det ikke lidt forkert at ingen endnu
tilbyder noget som helst lovlig bredbånds-underholdning? Heller ikke så
mange programmer kan man downloade med fuld speed og gratis
(http://tucows.cybercity.dk).. Hvad bruger du din båndbredde til? Har du
nogle gode lovlige links så jeg kan fylde min DU-meter graf ud med rødt?

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-07-01 15:15

"Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote Sun, 15 Jul 2001 14:13:13 +0200 :

>jeg venter på at få nogle gratis penge så jeg kan have fuld 155mbit
>båndbredde til min server.

Nå, det er nok også det de grumme ISP´er venter på så.

>Vil du sponsorere?

Nej, jeg tror ikke på ideen.

>Hvad bruger du din båndbredde til?

Jeg henter lidt news og lidt mail, det passer godt til min 64kbit
line. (Ja, jeg ved godt at jeg ikke kan købe en 64kbit line, så jeg
måtte tage den mindste jeg kunne, så nu forestille jeg mig det er en
64kbit line).