HP M9067
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 00:28

Nogen der ved hvor kraftig en PSU der sidder i den maskine.
--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Hans

Dato : 04-11-07 09:10

kimila wrote:
> Nogen der ved hvor kraftig en PSU der sidder i den maskine.

http://www.caslonshop.dk/HP/PartDetail.aspx?q=p:1717458;c:36161

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 19:10

> http://www.caslonshop.dk/HP/PartDetail.aspx?q=p:1717458;c:36161

Der stå ikke noget om hvor kraftig en PSU der sidder i.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Hans

Dato : 04-11-07 19:47

kimila wrote:

> Der stå ikke noget om hvor kraftig en PSU der sidder i.

Det gør der da. Hvis du trykker på fanen Specifikationer står der at den er
bestykket med en Intel Core 2 Quad processor Q6600.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 19:59

> Det gør der da. Hvis du trykker på fanen Specifikationer står der at den
> er bestykket med en Intel Core 2 Quad processor Q6600.

Der hedder en CPU, jeg taler om strømforsyningen.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Hans

Dato : 04-11-07 20:25

kimila wrote:

> Der hedder en CPU, jeg taler om strømforsyningen.

Jeg tror jeg trænger til en længere weekend.

Sorry.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 22:43

> Jeg tror jeg trænger til en længere weekend.
>
> Sorry.

Det er helt iorden Hans, kunne også trænge til et par dage mere.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Esben

Dato : 04-11-07 20:12

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor kraftig en PSU der sidder i den maskine.

Vi har vist en på arbejdet, jeg prøver at kigge efter i morgen.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-07 22:44

> Vi har vist en på arbejdet, jeg prøver at kigge efter i morgen.

Det glæder jeg mig til at høre.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Esben

Dato : 05-11-07 17:52

> Det glæder jeg mig til at høre.

Jeg huskede forkert, det var en m9064 :/

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-07 22:17

> Jeg huskede forkert, det var en m9064 :/

Hvor mange watt er så den PSU der er i den maskine, det kan da være det er
samme type i en M9067.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Esben

Dato : 06-11-07 19:33

> Hvor mange watt er så den PSU der er i den maskine, det kan da være det er
> samme type i en M9067.

Her:
http://home.tiscali.dk/isl40232/m9064.jpg
- det er samme kabinet, men det er ikke 100% sikkert de har samme PSU.

--
Esben

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-07 23:03

> Her:
> http://home.tiscali.dk/isl40232/m9064.jpg
> - det er samme kabinet, men det er ikke 100% sikkert de har samme PSU.
Tak skal du have for oplysningen.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).