Logitech Bluetooth Desktop MX5000 - tid/da~
Fra : -= ? =-

Dato : 03-11-07 16:52

Jeg har et Logitech MX5000 keyboard.
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard_mice_combos/devices/162&cl=dk,da

Uret i displayet står til engelsk AM/PM, og i "Hjælp" kan jeg se at jeg kan
stille uret. Lige nu står der "nov 03 4:50 PM"

I "Hjælp" står der følgende:

Sådan indstilles displayets dato og klokkeslæt.

Sørg for at dato og klokkeslæt vises på displayet (dvs. at stopuret og
alarmfunktionen ikke vises).
Du kan i givet fald trykke på F-tasten "modeFN" + F9 indtil dato og
klokkeslæt vises.
Tryk på F-tasten "setFN" + F10. Nu kan indstillingerne justeres (når du
trykker på Esc, kan indstillingerne på displayet ikke længere ændres).

F-tasterne på tastaturet har hver 2 funktioner, og der skiftes imellem disse
på tasten "modeF". Jeg kan ikke se jeg har tasterne "modeFN" og "setFN" som
beskives herover i hjælpeteksten.
Er der nogen der f.eks. har samme tastatur, som kan hjælpe mig med at finde
de 2 taster eller fortælle mig tastekombinationen til dansk visning?

Jeg kører Vista Ultimate og alle opsætninger i Kontrolpanelet er sat til
dansk.

BG