Lave harddisk om til ekstern usb-disk
Fra : iSteen

Dato : 03-11-07 14:23

Jeg har et par ældre harddiske liggende, som jeg evt. kunne benytte som
eksterne diske via usb.

Hvad hedder sådan en "skuffe", man kan komme en almindelig harddisk ned
i, så man kan bruge den via usb?

Fra : Ole C

Dato : 03-11-07 14:32

iSteen skrev blandt andet:

> Jeg har et par ældre harddiske liggende, som jeg evt. kunne benytte
> som eksterne diske via usb.
> Hvad hedder sådan en "skuffe"

Tja, - eksternt kabinet kalder de det her:
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957

, man kan komme en almindelig harddisk
> ned i, så man kan bruge den via usb?

Ja da.

--
vh
Ole C.

Fra : Ralph

Dato : 03-11-07 15:37

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder sådan en "skuffe", man kan komme en almindelig harddisk ned
> i, så man kan bruge den via usb?

Kært barn har mange navne, men ikke det er en "controler for lagring" du
mener

Ralph

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-11-07 13:21

"iSteen" <isteen@gmail.com> wrote in message
> Jeg har et par ældre harddiske liggende, som jeg evt. kunne benytte som
> eksterne diske via usb.
>
> Hvad hedder sådan en "skuffe", man kan komme en almindelig harddisk ned
> i, så man kan bruge den via usb?

Lidt mere rodet, men hurtigere at skifte imellem diske.

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=425257

Dette "kabel" supportere: Ide og sata m.m.

Man kan af og til købe en andet fabrikat i Aldi til 99,- , med samme
funktioner. Kender dog to som har haft problemer med deres Aldi model.

Bjarne K.