Dell Dimension 9150 og Nvidia 8800 GT ?
Fra : chrstian

Dato : 31-10-07 21:26

Jeg sidder pt. med en dell dimension 9150 med en 375 watts psu, den er
født med et nvidia 6800 gafikkort, som jeg har planer om at opgradere
med et nvidia 8800 GT.

Men hvordan er det med strøm til sådan en fætter? jeg aner ikke hvor
meget der pt. bliver brugt af maskinen, og af mit nuværende grafikkort
for den sags skyld.
Og kan min maskine overhovedet trække det grafikkort strøm mæssigt ?
ifølge det jeg har læst bruger en 8800 Gt, 105watt størm, og folk fra
andre fora forsøger at overbevise mig om at Dells psu´er trækker mere
end de siger at de gør, altså at min 375watt psu, yder 450 watt, er det
noget man kan regne med eller ???

Min maskine køre med en Intel pentium d 3.0 ghz, 4 gb ram og to 160 gb
raid diske. så er der størm nok tilovers ?

Venlig hilsen Christian

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 01-11-07 09:35

chrstian skrev:
> [...]
>
> Min maskine køre med en Intel pentium d 3.0 ghz, 4 gb ram og to 160 gb
> raid diske. så er der størm nok tilovers ?

Jeg ville nok skifte til en større for en sikkerheds skyld. Dog mener
jeg at have hørt, at det ikke skulle være så krævende, strømmæssigt, som
GTX udgaven af samme kort. Skyd mig hvis jeg tager fejl

Mvh,
Rasmus Bertelsen