Farve labelprinter
Fra : Martin Christiansen

Dato : 31-10-07 22:46

Hej,

Jeg leder efter en labelprinter der kan printe adresselabels til kuverter i
farve.

Jeg har kigget lidt omkring, men synes ikke lige at kunne finde en til en
fornuftig pris... Nogle forslag..?

Mvh Martin

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 31-10-07 22:52

On Wed, 31 Oct 2007 22:45:32 +0100, "Martin Christiansen"
<mc@city.invalid> wrote:

> [...]
>farve.
>
>Jeg har kigget lidt omkring, men synes ikke lige at kunne finde en til en

Er det ikke bare et spørgsmål om at købe en kasse med passende labels
for derefter at udskrive dem på din standard Laser / inkjet printer ?!

<mlr>

Fra : Martin Christiansen

Dato : 01-11-07 15:12

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> Er det ikke bare et spørgsmål om at købe en kasse med passende labels
> for derefter at udskrive dem på din standard Laser / inkjet printer ?!

Hej Michael,

Hvis man kun skal udskrive 1 eller 2 labels ad gangen, er det irreterende at
skulle have dem i printeren, med mindre man selvf. har dem i en seperat
bakke. Men så skal man holde styr på hvilke labels på arket der er tilbage
etc..

Mvh Martin

Fra : penta@panto.com

Dato : 01-11-07 18:37

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> i farve.
>
> Jeg har kigget lidt omkring, men synes ikke lige at kunne finde en til en

Man kan faktisk få en Primera for under 10K.
http://www.barcode-shop.dk/etiket-printer-farve/index.html

/tomov

Fra : Martin Christiansen

Dato : 01-11-07 22:06

<penta@panto.com> skrev i en meddelelse

> Man kan faktisk få en Primera for under 10K.
> http://www.barcode-shop.dk/etiket-printer-farve/index.html

Takker mange gange for forslaget..

Ligger dog lige i overkanten af, hvad jeg vil ofre..

Mvh Martin

Fra : Max

Dato : 01-11-07 22:05

Hej Martin

> Ligger dog lige i overkanten af, hvad jeg vil ofre..

Dyr printer = billige labels
billig printer = dyre labels.

Men du skulle måske kikke på sådan noget

http://www.jyskdatasalg.dk/product.asp?product=14549&sub=0&page=1

--
Mvh Max