Logitech MX610 Left-hand mus
Fra : Børge Laursen

Dato : 31-10-07 00:59

Jeg har den i emnet anførte mus, som jeg bruger i forbindelse med
Windows XP (SP2).
Når jeg installerer driveren fra den medfølgende CD, er der følgende 3
installationsmuligheder: Kun mus, Kun tastatur samt Mus og tastatur.
Da jeg kun ønsker at installere musen, markerer jeg denne mulighed, da jeg
ikke ønsker at Set Point skal installeres, idet Set Point ændrer
funktionstasterne til andre end de traditionelle funktioner, således bl.a.
Nyt, Svar, Send, Fortryd, Gem og mange flere..
Når jeg på den måde installerer musen, bevarer jeg godt nok de normale
funktionstaster, men der er et irriterende problem, når jeg skal bruge
musen. Da det er en venstre-håndsmus, vil jeg gerne konfigurere musens
taster, så der byttes om på deres funktioner. Det gør jeg ved at klikke på
muse-ikonet i Kontrolpanel, og der sætte markering ved 'Skift mellem primær
og sekundær knap'.
Så virker det, som jeg ønsker. Men så kommer det irriterende: Når
komputeren genstartes, "glemmer" musen denne indstilling, og jeg må ved hver
genstart ind i Kontrolpanel for at gentage markeringen.
Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg får musen til at huske denne
markering ?

Mvh
Børge Laursen