Warning grundet manglende CPU-fan
Fra : Rainman

Dato : 25-10-07 21:32

Jeg har installeret en passiv CPU-køler, og bruger derfor ikke den
standardkøler der fulgte med min Dual-Core Pentium. Så processoren
bliver kølet helt fint.

Meen, hver gnag jeg booter bipper computeren 3-4 gange og forlanger jeg
trykker F1 for at gå videre. Det du'er ikke rigtigt da jeg har brug for
at starte PC over WOL og dermed ikke kan skippe over F1-trykket.

Hvad gør man så? Har ikke kunnet finde noget i Bios der slår dette fra,
og det eneste jeg lige kan forestille mig er en form for "lus" over
strømstikket til CPU-køleren så maskinen tror den er forbundet med en
køler, eller???

Fra : Hans

Dato : 25-10-07 21:40

"Rainman" <rainman@rainman.dk> wrote in message
> [...]
> det eneste jeg lige kan forestille mig er en form for "lus" over
> strømstikket til CPU-køleren så maskinen tror den er forbundet med en

Er der ikke et punkt i Bios som hedder "Hardware monitor" eller "PC health"?

Hvilket bundkort har du?

Hans

Fra : Rainman

Dato : 25-10-07 22:28

Hans wrote:
> "Rainman" <rainman@rainman.dk> wrote in message

> Er der ikke et punkt i Bios som hedder "Hardware monitor" eller "PC health"?
>
> Hvilket bundkort har du?
>
> Hans

Jo, der er noget der hedder "Hardware monitor" hvor også CPU Fan er
nævnt. Jeg synes bare at der stod #N/A, og det virkede ikke som noget
man kunne ændre. Men det prøver jeg lige ved næste boot!

Fra : Hans

Dato : 25-10-07 22:43

> Jo, der er noget der hedder "Hardware monitor" hvor også CPU Fan er nævnt.
> Jeg synes bare at der stod #N/A, og det virkede ikke som noget man kunne
> ændre. Men det prøver jeg lige ved næste boot!

Prøv og sæt feltet til "Ignore".

Hans

Fra : Rainman

Dato : 26-10-07 07:37