20/2mbit
Fra : Dorph

Dato : 23-10-07 21:31

Hej alles..

Sidder og undrer mig lidt over prisen på min
20/2Mbit linie hos CC. Jeg betaler 459,- for den
og det er en solo med mindre support end normalt.

Nu ser jeg så at hos Perspektivbredbånd kan jeg
få den samme 20/2Mbit INKL. telefoni til 299,-
pr måned???

Er der nogen der kender begge produkter der kan
sige om jeg ville få nogen kedelige overraskelser
ved at skifte, er der overhovedet forskel på de
2 produkter - får jeg noget xtra hos cc for de
160,-/md eller 1920,-/år

vh / Dorph

Fra : Dorph

Dato : 23-10-07 21:34

Sorry den skulle ha været i dk.edb.internetudbydere.xdsl
ignorer den venligst