Tildækning
Fra : Landmand

Dato : 16-10-07 13:18

Os kristne er også en slags semitter. Før kristendommens
indførsel gik damerne rundt med tøj, som ikke tildækkede så meget
af kroppen (f.e. egtvedpigens skørt/græske togaer).Efter
kristendommens indførsel begynte kvinder at gå med
kropstildækning ligesom Jomfru Maria på billederne, hvor hun har
hovedet og halsen dækket og har lange gevanter på.

Næstekærlighed blev opfundet i den gamle hellenistisk/romanske
verden ved at det blev mode og prestigefyldt, at man kunne give
store gaver til mange folk, og derved blive populær.

Der er ikke nogen, som har taget skade af at blive undertrykt
lidt, og det er sandelig ikke værre at blive undertrykt af een
hersker end det er at blive det af en gruppe (altså demokratiet.)

Under demokrati er det modeluner og godt/ondt-følelsesmeninger,
som styrer. Man kan se på den regeing, som folket vælger, at folk
er dumme og underlegne, og at de ikke burde have medbestemmelse,
men istedet burde undertrykkes lidt mere.

Hvis Jonni Hansen kom til magten, så ville vi få et bedre
Danmark, for han er intelligent, og er ikke et neolitisk
degenereret overgivelsesmenneske.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 16-10-07 11:28

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis Jonni Hansen kom til magten, så ville vi få et bedre
> Danmark, for han er intelligent, og er ikke et neolitisk

Landmand er en Bonderøv!!

Fra : Kert Rats

Dato : 16-10-07 12:16

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> "Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

> Landmand er en Bonderøv!!

Du mener vist: Landmand er en Bo Warming.

Venligst
Kert Rats

Fra : Pernille

Dato : 16-10-07 15:04

> [...]
> er dumme og underlegne, og at de ikke burde have medbestemmelse,
> men istedet burde undertrykkes lidt mere.

Nå-da! Der er så rigtig mange dumme og underlegne folk, i Danmark.
Jeg tror, at folk med dine holdninger, måske skulle undertrykkes "lidt
mere"!

Fra : Landmand

Dato : 16-10-07 18:34

Pernille <Hovedst@den> wrote

>N?-da! Der er s? rigtig mange dumme og underlegne folk, i Danmark.
>Jeg tror, at folk med dine holdninger, m?ske skulle undertrykkes "lidt
>mere"!

Vi bliver allerede meget undertrykt, da vi er et lille mindretal.

Og ja, det er da klart, at majoriteten er dummere end de, som man
kan betegne som gode og intelligente. Det gælder for enhver
population.

Fra : Pernille

Dato : 16-10-07 18:20

> Pernille <Hovedst@den> wrote
Dette har jeg, Pernille IKKE SKREVET! :

Jeg har derimod skrevet dette:

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-10-07 18:29

On Tue, 16 Oct 2007 17:33:44 +0200 (CEST), Landmand wrote:

> [...]
>
> Og ja, det er da klart, at majoriteten er dummere end de, som man
> kan betegne som gode og intelligente. Det gælder for enhver

Jeg havde som flere andre Bo "mistænkt" som forfatter. men dette indlæg er
ALT for kort til Bo.

Har Bo lagt sin stil om, eller skal vi kigge efter en anden?
--
MVH
Bruno

Fra : Landmand

Dato : 16-10-07 23:35

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote

>Jeg havde som flere andre Bo "mistænkt" som forfatter. men dette indlæg er
>ALT for kort til Bo.

>Har Bo lagt sin stil om, eller skal vi kigge efter en anden?

Du godeste... Kan ingen gå efter bold-ej-mand?

Fra : Wilstrup

Dato : 16-10-07 22:43

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i meddelelsen

> Du godeste... Kan ingen gå efter bold-ej-mand?

Nej, det er ikke muligt blandt fremmedhaderne her og de
sædvanlige tabere. Sådan er det bare. De har ikke noget liv,
ikke noget at se frem til udover bistanden, så de finder det
herligt at der findes et parti, der netop er for taberne - men
desværre er der mange af dem - ikke godt for landet.

Fra : Tim Petersen

Dato : 16-10-07 23:12

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> [...]
> bistanden, så de finder det herligt at der findes et parti, der netop er
> for taberne - men desværre er der mange af dem - ikke godt for landet.

Njaarrhh.... så stort er et parti Enhedslisten nu heller ikke.

Tim

Fra : Ivannof

Dato : 17-10-07 14:08

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bistanden, så de finder det herligt at der findes et parti, der netop er
> for taberne - men desværre er der mange af dem - ikke godt for landet.

Fremmedhaderne? Du mener muhammedanerne? Dem er der ikke mange af i gruppen.

Hilsen Ivan

Fra : Peter

Dato : 17-10-07 14:20

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Njaarrhh.... så stort er et parti Enhedslisten nu heller ikke.
>
> Tim

Tag dig ikke af Wildstrup han er blot en ensom stakkel der er bitter over at
han blev seksuelt udnyttet som barn.

Fra : Ivannof

Dato : 17-10-07 14:09

> Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote

> Du godeste... Kan ingen gå efter bold-ej-mand?
>
> --
> Hej

Så ska der være en bold at gå efter!

Fra : Landmand

Dato : 17-10-07 16:12

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote

>"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

>S? ska der v?re en bold at g? efter!

Hvis du ikke vil argumentere, så har du allerede tabt
diskussionen.