Hun har nosser
Fra : Tim Petersen

Dato : 15-10-07 23:49

.... der må få det til at krympe i PENs og Enhedslisternes bukser: Tøsedrenge
og vatpikke hele bundtet!

http://jp.dk/kultur/article1130820.ece

En kvinde efter min smag.

Respekt!

Tim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 16-10-07 00:21

On Tue, 16 Oct 2007 00:48:48 +0200, Tim Petersen wrote:

> ... der må få det til at krympe i PENs og Enhedslisternes bukser: Tøsedrenge
> [...]

Helt enig.

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-10-07 11:53

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Helt enig.

Og dog. Hun krlæver ret til at offentliggøre hvor hun bor, hun kræver ret
til at kunne færdes frit, hun kræver ret til at alt skal være som normalt.
Hun skal bare beskyttes, så det bliver muligt (men det er faktisk ikke
muligt effektivt at beskytte en ,det ikke amarbejder). Og så forventer hun,
at den hollandske stat skal betale for hendes beskyttelse. De har tidligere
tilbudt hende indkvartering i et "safe house", og men hun offentliggjorde
selv, hvor det lå, og klagede over at beskyttelsen ikke var god nok.

Nosser? Hmm.

Jan

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-07 12:12

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Og dog. Hun krlæver ret til at offentliggøre hvor hun bor, hun kræver ret
> til at kunne færdes frit, hun kræver ret til at alt skal være som normalt.

Jeg har enorm sympati for en dødsforagtende Islam-kritiker der nu er fint
symbol på ytringsfrihed, som muslimer jo hader.

Men kan hun som ikke-europæer KRÆVE nogen ret til beskyttelse?
Fint af DFs Axel Arendtsen i Odense byråd har rejst sagen og fået regeringen
til at støtte.

Man rettigheder kan man ikke kræve under besøg i et andet land.

EB fortæller idag at kl 17-06 må politiet skære ned på deres opgaver pga dyr
anti-BZ-indsats i år.
Jeg kan måske kræve at politiet som er mit, tænker sundt og indfører mild
tortur mod tikkende bomber som BZ og rigmanden i århus der lagde
snuble-miner ud, og dyrt militær og polilti ses på foto at lede efter.
Lussinger af stigende hårdhed, el-stød, peberspray er ikke varigt skadende
og kan på sekunder få terrorist til at afsløre hvor ellers eksplosion sker,
evt med mega-massemord til følge.
Medskyldig i massemord er så de der fik DK til at underskrive konvention
imod censur, og de som sover og ikke får indført forsøgsordning imod
menneskerettigheds-fejl, så ikke røverier i hjemmene skal gå vildt over
gevind.
Tortur sparer millioner og manglende millioner tvinger politi til
go-slow-strejke kl 17-06

Fra : Tim Petersen

Dato : 16-10-07 14:07

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> Og dog. Hun krlæver ret til at offentliggøre hvor hun bor, hun kræver ret
> til at kunne færdes frit, hun kræver ret til at alt skal være som normalt.

Ja, det er simpelthen for galt. Det kan hun da ikke tillade sig.

> [...]
> tidligere tilbudt hende indkvartering i et "safe house", og men hun
> offentliggjorde selv, hvor det lå, og klagede over at beskyttelsen ikke

Modigere end de fleste.

Tim

Fra : Jan Kronsell

Dato : 17-10-07 16:56

Tim Petersen wrote:

> Ja, det er simpelthen for galt. Det kan hun da ikke tillade sig.

Jo da. Alt det hun vil. Hun skal bare så ikke kræve at hun vil beskyttes. De
to ting hænger simpelhen ikke sammen.

Jan

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-10-07 17:19

Jan Kronsell wrote:

> Jo da. Alt det hun vil. Hun skal bare så ikke kræve at hun vil
> beskyttes. De to ting hænger simpelhen ikke sammen.

Selvfølgelig kræver hun ikke "ret til at alt skal være som normalt", det var
jo det samme som at kræve "ret til", at islam forsvinder som dug for solen.
Hun er jo ikke idiot.

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 20:26

"Tim Petersen" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ... der må få det til at krympe i PENs og Enhedslisternes bukser:
> [...]

For ikke at tale om overtåben på politikken--

Egon

Fra : Jan

Dato : 16-10-07 21:06

enig