Piger kan også være voldtægtsforbrydere.
Fra : Pjensen73

Dato : 13-10-07 19:53

Politiet i Söderåka syd for Kalmar i Sverige behandler en ret enestående
sag. En 17-årig dreng har anmeldt, at han i mandags blev voldtaget af
fire jævnaldrende piger.

http://www.bt.dk/article/20071012/krimi/71012074/

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 13-10-07 20:37

Efter mange tanker skrev Pjensen73:
> Politiet i Söderåka syd for Kalmar i Sverige behandler en ret enestående
> sag. En 17-årig dreng har anmeldt, at han i mandags blev voldtaget af
> [...]

Hvem der bare var 17 igen.
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-10-07 20:58

On Sat, 13 Oct 2007 21:37:22 +0200, Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Hvem der bare var 17 igen.

De kan jo have brugt strap-ons i á la 'Big Willy'-style...

Ønsker du så stadig at være 17 igen?

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 14-10-07 07:58

Hr. Jensen skrev den 13-10-2007:

> De kan jo have brugt strap-ons i á la 'Big Willy'-style...
>
> Ønsker du så stadig at være 17 igen?

Jeg er frisk på det meste
Kai

Fra : Kim2000

Dato : 13-10-07 21:20

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Hvem der bare var 17 igen.

Jajaja godt med dig. Det er det samme når en pige har en voldtægtsdrøm. Så
er det sgu bumsen nede fra bænken hun tænker på, det er nærmere DeCaprio der
laver lidt dominans, mens han hvisker hende ord. Jeg havde en dame på 150 kg
der var helt forgabt i mig på seminariet, der gik rundt og fortalte vi var
sammen og mente hun skulle klappe mig bag i (det endte med hun blev smidt ud
af seminariet pga det), det var bestemt ikke sjovt. Når vi mænd tænker "bare
der var lidt sexchikane" så er det hende den 17-årig blondine med de store
bryster og de 50 kg vi tænker på, sgu ikke madammer....

mvh
Kim

Fra : Kim2000

Dato : 13-10-07 21:27

> [...]
> tænker "bare der var lidt sexchikane" så er det hende den 17-årig blondine
> med de store bryster og de 50 kg vi tænker på, sgu ikke madammer....

Der skulle selvfølgelig have stået "sguda ikke bumsen..."

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-07 15:52

> Jeg havde en dame på 150 kg der var helt forgabt i mig på
> seminariet, der gik rundt og fortalte vi var sammen og mente hun
> skulle klappe mig bag i (det endte med hun blev smidt ud af
> seminariet pga det)

Du må være stolt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 14-10-07 16:09

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Du må være stolt?

Jeg havde nu nærmere medlidenhed med hende. Ingen, heller ikke en mand, skal
finde sig i sexchikane. At hun så endte med at blive smidt ud var hendes
eget valg, det kom efter at først "klasselæreren", derefter rektor og
tilslut politiet var indblandet over en periode af seks måneder.
mvh
Kim

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-07 16:50

> [...]
> ud var hendes eget valg, det kom efter at først "klasselæreren",
> derefter rektor og tilslut politiet var indblandet over en periode af

Jeg undrer mig lidt. Det virker umiddelbart som om, problemet var, at hun
vejede 150 kg og var utiltrækkende. At du ikke havde følt det generende,
hvis det havde været en lille fræk sag på 65 kg, der havde gået og taget dig
på røven. Er det korrekt antaget, eller tager jeg helt fejl?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole

Dato : 14-10-07 16:58

Jens Bruun wrote:
> [...]
> hvis det havde været en lille fræk sag på 65 kg, der havde gået og taget dig
> på røven. Er det korrekt antaget, eller tager jeg helt fejl?

Hæ.

Ole M

Fra : Kim2000

Dato : 14-10-07 18:51

> [...]
> hvis det havde været en lille fræk sag på 65 kg, der havde gået og taget
> dig på røven. Er det korrekt antaget, eller tager jeg helt fejl?

Det havde jeg bestemt følt særdeles generede, da jeg også dengang havde min
kone, _også_ derfor var det en særdeles ufed situation, hvor hun endda
prøvede at bilde min kone ind at vi havde en affære ved "komme til" at tale
over sig.

Min pointe var/er, at sexchikane på arbejdspladsen er noget "man" kan drømme
om med hende den tjekkede blondine, men at det i virkelighedens verden er
det netop det, som ordet siger - cikane.

mvh
Kim

Fra : Ralph

Dato : 13-10-07 23:02

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Hvem der bare var 17 igen.

Gamle gris - JEG tror ikke det er sjovt at være sytten med bumser, nul
selvværd, for meget testoteron, for mange piger omkring (og hvem ved? Måske
bøsse, kristen eller....?)

Stakkels dreng. Jeg tror jeg var over tyve før jeg overhovedet TÆNKTE den
tanke at have flere piger på een gang. Nu har jeg så droppet den igen pga.
sød kone.

--
Ralph

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 14-10-07 08:00

Den 14-10-2007, skrev Ralph:
> [...]
> tanke at have flere piger på een gang. Nu har jeg så droppet den igen pga.

Jeg er temmelig sikker på at jeg end ikke var teenager, før jeg
_tænkte_ den tanke.
Kai

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 15-10-07 10:50

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Politiet i Söderåka syd for Kalmar i Sverige behandler en ret enestående
> sag. En 17-årig dreng har anmeldt, at han i mandags blev voldtaget af
> [...]

Stakkel. Han har sikkert været stiv af skræk.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Pjensen73

Dato : 15-10-07 17:52

Den Mon, 15 Oct 2007 11:50:15 +0200 skrev Carsten Overgaard:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Stakkel. Han har sikkert været stiv af skræk.

LOL