Sexsælger i Tønder. Ny dømmesyg bog
Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-07 06:47

Sexsælger i Tønder. Ny dømmesyg bog

"Grænselandet hedder ny bog v Brügger om pædofili-sagen, hvor det om
forældreparret indrømmes at "Intet af de han gør, sker for vindings skyld,
men for spiritus, selskab og for at kunne kigge på"

Politikens kronik i dag hedder "Lort i håndvasken og gennemgår det voldelige
mobningshelvede, som en almindelig dansk folkeskole kan være, fordi alt
flyder og alle ynkes og ynker hinanden, og her er klart sagens kerne vedr
den 10årige Tønderpige, hvis mor var kendt som kirkesanger-korleder,
organist og prostitueret og dermed til grin.

Hendes datter var venneløs og forpint og gik til sin far for hjælp.

Han havde valgt moderen som samlever, fordi han var ølled og sexfixeret og
datteren får ham til at hjælpe med at sætte en annonce i Den blå avis, så
der kommer en strøm af indvandrermænd og elsker med datteren mod sparsom
betaling, som datter og far deler, og da myndighederne skrider ind,
forsvarer pigen sin far, som trods alt er en af de få venlige/kærlige
personer i hendes liv og under den lange nuværende tvangsfjernelse har hun
ikke kritiseret faderen meget, mest moderen.

Faderen er "sølle, affektstyret, infantil, ikke debil og ikke i stand til at
føle skam - han ynker sig selv og ser sig som offer" Vi er alle produkter af
tidsånd og medier.

Information i dag fremdrager ældre prostitueredes=sexsælgerskers modvilje
mod at blive ynket, fordi de ser sig som glade ludere. Hvad eksperter
benægter findes. Svenske eksperter advarer imod at vi kopierer den svenske
kunder-straffes lov, for måske sexsælgersker _er_ ret glade ved den
opmærksomhed de får.

Tøndersagen skal ses som de tvangsfjernelsesliderlige danske eksperters
bidrag til at ynke og klientgøre piger, der sælger sex. Der er mange penge
i terapi og pleje, når "misbrugte" piger presses ned i en offerrolle.

Bogen søger at distancere sig fra forargelse Ekstrablad-style, men er selv
en følelsesporno der hetzer og frakender forældrene menneskelighed og ikke
rummer konstruktive løsninger.

Ekstrabladet var konstruktiv ved, at de - dog kun i sagens start - var
neutralt og objektivt rapporterende om datterens selvstændighed og lyst til
faderens hjælp til et erotisk sexsælgerliv, så hun kunne overgå sin mor i
succes.

"Den der har skoen på, ved bedst hvor (og om) den trykker" Gl. ordsprog

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-07 06:34

> [...]
> forældreparret indrømmes at "Intet af de han gør, sker for vindings
> skyld, men for spiritus, selskab og for at kunne kigge på"

Bogen skal ifølge Politiken 13.10 læses fordi den er
"hudløs ærlig, dybdeborende, skrupelløs, væmmelig, navlebeskuende, etisk og
moralsk grænseoverskridende"

Etisk og moralsk er præcis det samme.

Tønderfar "ser pornofilm og sjatpisser i en spand, mens husvennerne søber øl
og spiser lunken pizza og forlyster sig med hans døtre" i et tilstødende
rum.

Er det umoralsk at løse sit urininkontinens problem med en nærtstående spand
i stedet for at valfarte til fjernt toilet igen-igen - der er ingen
infektionsfare - hvor er det moralske problem?

Moderen, der var vidende om alt, har skrevet en del af bogen selvbiografisk
og roses meget for stil og detaljerigdom. Hun fik kun behandlingsdom. og
vikler sig ud af medansvar ved bl.a. følgende:

"Jeg var ikke det , mor havde ønsket sig, for hun havde slet ikke ønsket sig
noget som helst i retning af et barn.
Hun ønskede sig min far, men min far ville slet ikke have min mor, fordi hun
skulle have mig, og så var der ingen af os, som fik hinanden, for min mor
gav mig væk til min mormor"

De to journalister som er de ansvarlige forfattere ti l bogen "Grænselandet"
begår karaktermord på en Ekstrablads -journalist, der i sin reportage har
medtaget undskyldende momenter vedr faderen , men de lader ikke
EB-skribenten komme til orde og svare.

Elementære journalistiske regler bryder de i stor stil , så denne bog er
næppe sandheden om sagen - den får vi nok aldrig, for en stor del af
godhedsindustrien skal have straf indført for kunder hos sexsælgersker og
der er millioner af kroners fortjeneste i at være plejeforældre ved de mange
tvangsfjernelser efter pædofili, og de vil nu blive hyppigere

Journalisterne benytter sig i høj grad af kilder, som de har betalt dvs
bestukket.