Perkerantal - fra dst.dk
Fra : Landmand

Dato : 10-10-07 21:10

http://www.statistikbanken.dk/statbank5a/default.asp?w=1280

Der er i år 59568 danske børn på 0 år, mens der er 5638
perkerunger på 0 år.

> 5446 efterkommere + 192
= 5638

> 5638/59568
= ~.09464813322589309696 = næsten 10% perkere i Danmark
hvis vi antager, at indvandringen stopper helt, og at perkere
formere sig med samme rate som danskere. (Dette vil jo desværre
ikke ske, og det er kun for åbenlyst, hvor mange flere perkere,
vore næste generationer må døje med.)

Tag dig samme, hvide mand, for du er i færd med at ødelægge dit
eget folk og dine traditioner.

Fra : Ivannof

Dato : 10-10-07 20:28

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> vore næste generationer må døje med.)
>
> Tag dig samme, hvide mand, for du er i færd med at ødelægge dit

Hej Reza!

Hilsen Ivan

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-10-07 22:25

> [...]
> vore næste generationer må døje med.)
>
> Tag dig samme, hvide mand, for du er i færd med at ødelægge dit

har du nogen løsning på dine påståede problemer???

PEter

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-10-07 07:37

Peter K. Nielsen wrote:
> "Landmand" <df@df.INVALID> skrev i en meddelelse

> har du nogen løsning på dine påståede problemer???

Løsningen er at vi alle konverterer til islam allerede nu, - så er vi på
forkant, og før de andre europæiske lande, og man vil valfarte hertil for at
få råd og vejledning.

Vi *har* fornuftig nok for snart længe siden ændret byvåbenet i København,
så det har den muslimske halvmåne i toppen, - og København bliver jo også
første by med muslimsk flertal. Vi kunne allerede nu lave en konkurrence om
hvordan flaget kan ændres på en acceptabel måde, - korset kunne muligvis
laves af to sabler, og i et af de fire udsnit kunne man have en halvmåne.
Men jeg er ikke kunstner, det er sikkert mange måder at gribe det an på.

Og som bin Laden og Hizb ut-Tahrir siger, så vil skatten kunne sættes ned
til 2,5%, når vi har overgivet os til sandheden og følger vejen. Folk vil
myldre ind i Danmark for at arbejde, og for at slappe af, vi ville gå gyldne
tider i møde.

Fra : Per Hagemann

Dato : 12-10-07 21:22

"Landmand" <df@df.INVALID> skrev i meddelelsen news:fej4hp$f41$1@aioe.org...
> [...]
> formere sig med samme rate som danskere. (Dette vil jo desværre
> ikke ske, og det er kun for åbenlyst, hvor mange flere perkere,

Der fødes masser af muhamedanerbørn i Danmark, som ikke omfattes i den
statistik. Det gælder eksempelvis, når en muhamedaner med dansk
statsborgerskab importerer en kone fra sit hjemland og får børn.

Nogle tror at 24-årsreglen har sat en stopper for familiesammenføringer, men
det er altså en meget stakket frist at giftermålene med hjemlandenes fætre
og kusiner udskydes med de få år. De bedste forsvarsmidler i reglerne om
familiesammenføring er de økonomiske krav og vurderingen af samlet
tilknytning til Danmark. At regeringen nu lægger op til at importere
arbejdskraft kan let vise sig at blive en katastrofe for danskernes fremtid.