BZ-event er slet ikke om hus.
Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-07 13:44

BZ-event er slet ikke om hus.

Politiet tilbyder sig som kreativ modpart med ufarlig tåregas.

Det matcher højtalervognes DJ's ny musik-tapet med kreative fornyelser.

Hvis Ritt kvajer sig og belønner volden med udlån af et ungdomshus, så kan
anarkisterne måske ikke holde dampen oppe. Så vil politiet græde af
arbejdsløshed

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-10-07 13:46

Bo Warming wrote:
> Hvis Ritt kvajer sig og belønner volden med udlån af et ungdomshus, så kan
> anarkisterne måske ikke holde dampen oppe. Så vil politiet græde af
> arbejdsløshed

Fandens, du gættede det.. Det er korrekt at i virkligheden så bliver
vi betalt af politiet for at lave ballade, så kan få mere i løn og
flere ressourcer.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-07 14:00

> Fandens, du gættede det.. Det er korrekt at i virkligheden så bliver
> vi betalt af politiet for at lave ballade, så kan få mere i løn og
> flere ressourcer.

Min nytænkning er hverken gentagelse eller paranoid eller konspiratorisk

Men når man idag i Information læser om musikfornyelserne og de kreative
DJ's på højtalervognene med de mange balloner, der præger al autonom-demo,
så er det en nærliggende tanke at underholdning er sagens kerne og slet ikke
at få et hus.
Den pointe har heller ikke HAns Joergensen en kommentar til

Fra : Bertel Brander

Dato : 09-10-07 18:51

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Hvis Ritt kvajer sig og belønner volden med udlån af et ungdomshus, så
> kan anarkisterne måske ikke holde dampen oppe. Så vil politiet græde af

Som der vist bliver sagt i Den Tredje Mand:
"I 30 år under Borgiaerne oplevede Italien krig, terror,
mord og blodsudgydelser ? men frembragte Michelangelo,
Leonardo da Vinci og renæssancen. I Schweiz havde
de broderkærlighed; de havde 500 års demokrati og
fred: Og hvad frembragte de? Kukuret."

Naturligvis trives de unge glimrende i modvind, deres kreativitet
blomstrer og de bliver flere og flere, men jeg synes nu stadig de
burde have et sted at mødes.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-07 21:38

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Naturligvis trives de unge glimrende i modvind, deres kreativitet
> blomstrer og de bliver flere og flere, men jeg synes nu stadig de

Det har de. Deres forældre ejer Rungsted-pragtvillaer med kældre hvor de kan
spille musik og hærværke
De kan leje lokaler på kommuneskoler og biblioteker