Her er lidt om hvordan venstrefløjens seng~
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-10-07 12:40

http://www.amnesty.dk/default.asp?page=506&lang=da

.... men nu kommer påstandene om at Amnesty International er utroværdige
garanteret væltende.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-10-07 16:09

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.amnesty.dk/default.asp?page=506&lang=da
>
> ... men nu kommer påstandene om at Amnesty International er utroværdige
> garanteret væltende.
>
> --
Nu må det vel retfærdigvis siges, at Saudi mere er højrefløjens
sengekammerat end venstrefløjens. Med mindre selvfølgelig at du betragter
USA's nuværende styre som venstreorienteret.

Jan

Fra : vvv

Dato : 05-10-07 16:48

> [...]
> http://www.amnesty.dk/default.asp?page=506&lang=da
>
> ... men nu kommer påstandene om at Amnesty International er utroværdige

Man skulle da tro det er hash dine smøger er fyldt med. Hvornår er det lige
at Saudiarabien er blevet venstrefløjens venner?

De er vist mere venner med Bush og det kristne højre.

vv

Fra : @

Dato : 05-10-07 18:36

On Fri, 5 Oct 2007 17:48:07 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>at Saudiarabien er blevet venstrefløjens venner?
>
>De er vist mere venner med Bush og det kristne højre.

nej,

forholdet mellem de forbrydere der styrer S.A. og USA er ren og skær
politik og forretning

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : vvv

Dato : 05-10-07 18:52

> On Fri, 5 Oct 2007 17:48:07 +0200, "vvv" <?@?> wrote:
>>
> forholdet mellem de forbrydere der styrer S.A. og USA er ren og skær
> politik og forretning

Og så er det i orden?

vv

Fra : @

Dato : 05-10-07 19:25

On Fri, 5 Oct 2007 19:52:10 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Og så er det i orden?

har jeg ikke skrevet om

men Danske firmaer handler også med både S.A. og Iran

så selv om man ikke bryder sig om den hellige profet

så kommer den endnu mere hellige profit altså i første række

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-10-07 21:33

> har jeg ikke skrevet om
>
> men Danske firmaer handler også med både S.A. og Iran
>

> så selv om man ikke bryder sig om den hellige profet
>
> så kommer den endnu mere hellige profit altså i første række

Mener du dermed, at de danske firmaer, der handler med SA er
venstreorienterede?

Jan

Fra : @

Dato : 06-10-07 02:20

On Fri, 5 Oct 2007 22:32:46 +0200, "Jan Kronsell"
<kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Mener du dermed, at de danske firmaer, der handler med SA er
>venstreorienterede?

nej

de mulitinationale firmaer der enten køber eller sælger hos
muhamedanerforbryderne er udelukkende markedsorienterede

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-10-07 13:04

> nej
>
> de mulitinationale firmaer der enten køber eller sælger hos
> muhamedanerforbryderne er udelukkende markedsorienterede

Så du er enig med mig i, at det ikke ligefrem er de venstreorienterede, der
er sengekammerater med Sauderne, som anført af trådstarteren?

Jan

Fra : John Jensen

Dato : 06-10-07 13:07

Jan Kronsell skrev:
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> Så du er enig med mig i, at det ikke ligefrem er de venstreorienterede, der
> er sengekammerater med Sauderne, som anført af trådstarteren?
>
> Jan

Jeg savner efterhånden mening med galskaben når jeg hører folk bræge om
venstreorienterede qog højre ditto.....

Hvad er definitionen på de to ?

Er man venstreorienteret hvis man ønsker højere overførselsindkomster ?
Er man højreorienteret hvis man ønsker lavere skatter på arbejde ?
Er man venstreorienteret hvis man går ind for beskyttelse af mindretals
rettigheder, religionsfriheden og andre demokratiske rettigheder ?

Så kunne man jo med god ret sige at DF er både venstreorienteret og
højreorienteret på samme tid.... Jeg synes det hele ender ved
indvandrerspørgsmålet hver gang.....et så latterligt ligegyldigt emne
bestemmer idag alt i dansk politik....nok fordi resten ikke længere kan
besluttes i dette land men er overgået til EUs politiske organer......
men faktum er at indvandring heller ikke reelt kan besluttes i
folketinget men er et EU område.....

Fra : @

Dato : 06-10-07 13:30

On Sat, 6 Oct 2007 14:03:58 +0200, "Jan Kronsell"
> [...]

>Så du er enig med mig i, at det ikke ligefrem er de venstreorienterede, der
>er sengekammerater med Sauderne, som anført af trådstarteren?

nej

de venstreorienterede er enige med muhamedanerne om at Europa skal
muhamedaniseres, alene fordi muhamedanerne er jødernes fjender og
dermed USA's fjender så ER de venstreorienterede muhamedanernes bedste
venner,

og vil ikke lære af historien hvordan det gik med det venskab i Iran
efter at de venstreorienterede i det land havde hjulpet muhamedanerne
til magten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 06-10-07 22:38

> nej

Så du menrer at de venstreorienterede støtter Saudi Arabien?

> [...]
> muhamedaniseres, alene fordi muhamedanerne er jødernes fjender og
> dermed USA's fjender så ER de venstreorienterede muhamedanernes bedste
Nu blev der specifikt talt om Saudi - ikke om muslimer!

> og vil ikke lære af historien hvordan det gik med det venskab i Iran
> efter at de venstreorienterede i det land havde hjulpet muhamedanerne
> til magten

Hvor mange venstreorienterede danskere har hjulpet det saudiske styre til
magten, eller hjulpet med at holde det der?

Jan