/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Hystade-Pia
Fra : Zeki


Dato : 04-10-07 22:31

Damen gik i selvsving under dagens debat i folketinget og forsøgte at kapre
hele debatten fordi der var nogle der kastede konfetti på hende foran
Christansborg under demonstrationen 2. oktober. Så det kunne naturligvis
bruges som stunt til at miskreditere SF og SFU som intet havde med det at
gøre. Hun forlangte en "undskyldning" fra SF. Det fik Villy Søvndal op af
stolen.

Søvndal indbringer nu hystade-Pia for Folketingets Udvalg for
Forrentningsorden med mindre hun tværtimod kommer med en undskyldning.

"Jeg synes vi skal lade den stå her" udtaler hun nu.

Hvilken farce!

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1117081.ece

Mvh
Zeki




 
 
Jim (04-10-2007)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 04-10-07 23:29

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:47055ba3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Damen gik i selvsving under dagens debat i folketinget

Du kan bare ikke lide kvinder..
Mon ikke du burde flirte lidt med Simon istedet?
Eller hvad med Bondam? Han er også glad for den muhamedanske indglidning..
Kom du bare igang.



Ivannof (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 05-10-07 07:57



"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:47055ba3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Damen gik i selvsving under dagens debat i folketinget og forsøgte at
> kapre hele debatten fordi der var nogle der kastede konfetti på hende
> foran Christansborg under demonstrationen 2. oktober. Så det kunne
> naturligvis bruges som stunt til at miskreditere SF og SFU som intet havde
> med det at gøre.


Så lad os få vidner frem
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344756.ece

for at gentage en tidligere tråd

Hilsen Ivan



Zeki (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 05-10-07 08:24


"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4705e02c$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> news:47055ba3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Damen gik i selvsving under dagens debat i folketinget og forsøgte at
>> kapre hele debatten fordi der var nogle der kastede konfetti på hende
>> foran Christansborg under demonstrationen 2. oktober. Så det kunne
>> naturligvis bruges som stunt til at miskreditere SF og SFU som intet
>> havde med det at gøre.
>
>
> Så lad os få vidner frem
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344756.ece

"Så Villy Søvndal er helt oplagt forkert på den, siger cand. mag.,
pressemedarbejder hos DF, Nina Lusty"

Spørgsmålet er hvor troværdigt dette vidne er.

Hele optrinnet er blevet filmet, så det burde jo være let at finde ud af
hvem der hvem og hvem der gjorde hvad.

Grunden til jeg synes at det er en farce er fordi jeg et eller andet sted
godt kan forstå at fru Kjærsgaard ikke kan kende forskel på Judeas Peoples
Front og The Peoples Front from Judea (for at bruge en Monty Python
analogi). Men den måde hun i Folketinget efterfølgende langer ud efter
Søvndal finder jeg ganske usmagelig.

Mvh
Zeki



hanzen (05-10-2007)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 05-10-07 08:35


"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:4705e6a6$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4705e02c$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>
>> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
>> news:47055ba3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Damen gik i selvsving under dagens debat i folketinget og forsøgte at
>>> kapre hele debatten fordi der var nogle der kastede konfetti på hende
>>> foran Christansborg under demonstrationen 2. oktober. Så det kunne
>>> naturligvis bruges som stunt til at miskreditere SF og SFU som intet
>>> havde med det at gøre.
>>
>>
>> Så lad os få vidner frem
>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344756.ece
>
> "Så Villy Søvndal er helt oplagt forkert på den, siger cand. mag.,
> pressemedarbejder hos DF, Nina Lusty"
>
> Spørgsmålet er hvor troværdigt dette vidne er.

Hun er da mere troværdig end Villy Søvndal. Han var der slet ike.

--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):

»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der
angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«




Zeki (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 05-10-07 08:50

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i en meddelelse
news:4705e93f$0$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

>>> Så lad os få vidner frem
>>> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344756.ece
>>
>> "Så Villy Søvndal er helt oplagt forkert på den, siger cand. mag.,
>> pressemedarbejder hos DF, Nina Lusty"
>>
>> Spørgsmålet er hvor troværdigt dette vidne er.
>
> Hun er da mere troværdig end Villy Søvndal. Han var der slet ike.

"Villy Søvndal fremhæver dog, at han har billeder fra fotografer og tv, som
viser, at SFU ikke har noget med det at gøre. "Det var Socialistisk
Ungdomsfront (SUF). Det ved jeg med 100 % sikkerhed, da vores unge ikke
deltog. Det kan dokumenteres, når vi ser billederne."
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1116838.ece

"En ung mand fra Nørrebro i København tager nu ansvaret for chikane af Dansk
Folkepartis partileder Pia Kjærsgaard .
"Jeg synes ikke, at Villy Søvndal og SFU skal have skylden for det, der
fandt sted den dag."
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1117342.ece

"Pia Kjærsgaard har ingen foto, som hun kan bruge til at dokumentere sin
påstand"
http://politiken.dk/politik/article389334.ece











Hans Joergensen (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 05-10-07 09:13

hanzen wrote:
> Hun er da mere troværdig end Villy Søvndal. Han var der slet ike.

Hun er fuldkommen utroværdig, alle hendes vidner er DF'ere, og den
ene er endda pressemedarbejder (aka, PR-medarbejder).

SUF har taget ansvaret for det, så mon ikke SFU var ret uskyldige?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Bo Warming (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 05-10-07 11:39

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfgbsfc.qjo.haj@pluto.bananas.dk...
> hanzen wrote:
>> Hun er da mere troværdig end Villy Søvndal. Han var der slet ike.
>
> Hun er fuldkommen utroværdig, alle hendes vidner er DF'ere, og den
> ene er endda pressemedarbejder (aka, PR-medarbejder).
>
> SUF har taget ansvaret for det, så mon ikke SFU var ret uskyldige?

Hvad hinder SFtoppen i at tage afstand fra al vold?



Carsten Riis (06-10-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 06-10-07 18:13

Bo Warming skrev den 05-10-2007 12:38:
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnfgbsfc.qjo.haj@pluto.bananas.dk...
>> hanzen wrote:
>>> Hun er da mere troværdig end Villy Søvndal. Han var der slet ike.
>> Hun er fuldkommen utroværdig, alle hendes vidner er DF'ere, og den
>> ene er endda pressemedarbejder (aka, PR-medarbejder).
>>
>> SUF har taget ansvaret for det, så mon ikke SFU var ret uskyldige?
>
> Hvad hinder SFtoppen i at tage afstand fra al vold?
>
>

Det er de da, de er fx imod krigen i Irak og Afganistan

Kan vi sige det samme om DF og regeringen?



--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.

   ab© (05-10-2007)
Kommentar
Fra :    ab©


Dato : 05-10-07 16:16


"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
news:slrnfgbsfc.qjo.haj@pluto.bananas.dk...
>
> Hun er fuldkommen utroværdig, alle hendes vidner er DF'ere, og den
> ene er endda pressemedarbejder (aka, PR-medarbejder).
>

At opfatte noget konfetti i håret som et "anslag" mod demokratiet, er da
virkelig at have meget store tanker om sig selv (hvilket der vel heller ikke
er nogen, der er i tvivl om, at hun har).

Skal der ikke mere til, må man håbe at noget flere benytter sig af metoden,
så vi måske helt kan blive fri for det sure fjæs / den menneskefjendske
fremturen

ab©




Ivannof (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 05-10-07 17:06

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse
news:4706554a$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnfgbsfc.qjo.haj@pluto.bananas.dk...
>>
>> Hun er fuldkommen utroværdig, alle hendes vidner er DF'ere, og den
>> ene er endda pressemedarbejder (aka, PR-medarbejder).
>>
>
> At opfatte noget konfetti i håret som et "anslag" mod demokratiet, er da
> virkelig at have meget store tanker om sig selv (hvilket der vel heller
> ikke
> er nogen, der er i tvivl om, at hun har).


Hendes livvagter mente at situationen var sådan at hun hellere måtte
fortrække. Anslaget mod demokratiet er at opføre sig på en måde der er egnet
til at gøre folk bekymrede for deres helbred. Om "pistolen" er ladt plejer
ikke at gøre bankrøverens straf mindre. Det er den truende adfærd, der er
problemet - ikke konfettien!

Og jeg er åbenbart nødt til at skrive det siden du åbenbart ikke ved det!

Hilsen Ivan



Zeki (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 05-10-07 19:04

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:470660b8$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>. Det er den truende adfærd, der er problemet - ikke konfettien!

Hvilken truende adfærd? Hvad blev der sagt og gjort?

Det eneste medierne melder om er misytringer og "du er racist"-tilråb (samt
konfetti). Er det dét som opfattes som en "trussel mod demokratiet"?
Hvad havde hun forventet? At blive hyldet? Naturligvis vil der være nogle
blandt alle de mennesker som råber grimme ting til hende. Det giver
demokratiet jo os så heldigvis også ret til- offentligt at lufte vores
utilfredshed med én af de folkevalgte.

Mvh
Zeki










@ (05-10-2007)
Kommentar
Fra : @


Dato : 05-10-07 19:27

On Fri, 5 Oct 2007 20:03:42 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>news:470660b8$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>. Det er den truende adfærd, der er problemet - ikke konfettien!
>
>Hvilken truende adfærd? Hvad blev der sagt og gjort?

nok til at Pia K.'s bodyguards valgte at få hende af vejen


så kan man jo begynde at reflektere over hvorfor det overhovedet er
nødvendigt med livvagter til politikere


--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them
.. Seize them, beleaguer them, and lie in wait for them
in every stratagem of war." Qur'an, Sura 9:5

Anders Wegge Jakobse~ (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 05-10-07 19:45

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

> Hvilken truende adfærd? Hvad blev der sagt og gjort?

Forestil dig at jeg omringer[1] dig, og råber et eller andet[2] ad
dig, mens den kreds jeg har sluttet om dig bliver mindre og
mindre. Pludselig kaster jeg (med et truende kropssprog) konfetti på
dig. Og kom så bagefter og fortæl at du ikke forstår problemet.

Hvis du stadig ikke gør, så tal med en psykolog på et hvilketsomhelst
krisecenter for voldsramte kvinder. Vedkommende vil fortælle dig at
det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en situation der er
bygget op til vold ender med ingenting, som den ville være, hvis den
endte med vold.

[1] Det kræver selvsagt at jeg kloner mkig selv nogle gange

[2] Vælg selv et eller andet nedværdigende[3] udtryk, du bliver ked af
at høre, men som er indenfor rammerne af straffeloven.

[3] Zeki sover med bamser, f. eks.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Zeki (06-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 06-10-07 07:25

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3bqbdflkf.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>> Hvilken truende adfærd? Hvad blev der sagt og gjort?

> Forestil dig at jeg omringer[1] dig, og råber et eller andet[2] ad
> dig, mens den kreds jeg har sluttet om dig bliver mindre og
> mindre. Pludselig kaster jeg (med et truende kropssprog) konfetti på
> dig.

Var det da hvad der skete? Den filmoptagelse som Nyhederne bragte viste
f.eks ikke [1]

> Hvis du stadig ikke gør, så tal med en psykolog på et hvilketsomhelst
> krisecenter for voldsramte kvinder. Vedkommende vil fortælle dig at
> det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en situation der er
> bygget op til vold ender med ingenting, som den ville være, hvis den
> endte med vold.

Nu er der jo forskel på folks tærskel. Paranoide mennesker som Pia som ser
terrorister og "socialistiske ballademagere" alle vegne, vil naturligvis
have lettere ved at føle sig truet. Men det er ikke andre folks problem.

Men interessant det med psykologerne som du mener kan fortælle mig at
voldsmænd lige så godt kan "gå hele vejen" - fordi det er et lige så stort
problem som hvis de ikke gør.

Mvh
Zeki



Anders Wegge Jakobse~ (06-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 06-10-07 10:04

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse

>> Hvis du stadig ikke gør, så tal med en psykolog på et hvilketsomhelst
>> krisecenter for voldsramte kvinder. Vedkommende vil fortælle dig at
>> det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en situation der er
>> bygget op til vold ender med ingenting, som den ville være, hvis den
>> endte med vold.

...

> Men interessant det med psykologerne som du mener kan fortælle mig
> at voldsmænd lige så godt kan "gå hele vejen" - fordi det er et lige
> så stort problem som hvis de ikke gør.

Hvis du nu læste hvad jeg skrev, ville dit svar formentlig have været
lidt bedre gennemtænkt. Som det er nu, er der ikke grundlag for en videre debat.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Kim Larsen (06-10-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 06-10-07 10:57

"Anders Wegge Jakobsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:m34ph4fwcb.fsf@obelix.wegge.dk:
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
>
>>> Hvis du stadig ikke gør, så tal med en psykolog på et
>>> hvilketsomhelst krisecenter for voldsramte kvinder. Vedkommende vil
>>> fortælle dig at det er et lige så stort problem, rent psykisk, at
>>> en situation der er bygget op til vold ender med ingenting, som den
>>> ville være, hvis den endte med vold.
>
> ...
>
>> Men interessant det med psykologerne som du mener kan fortælle mig
>> at voldsmænd lige så godt kan "gå hele vejen" - fordi det er et lige
>> så stort problem som hvis de ikke gør.
>
> Hvis du nu læste hvad jeg skrev, ville dit svar formentlig have været
> lidt bedre gennemtænkt. Som det er nu, er der ikke grundlag for en
> videre debat.

Jeg forstår godt at du vælger den løsning når vi tager indholdet i det du
selv skrev i betragtning, At Zeki undrer sig forstår jeg til fulde. Jeg gad
ikke engang kommentere det men det gjorde Zeki altså og du valgte så ganske
fornuftigt at nedlægge "våbnene".

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Ivannof (06-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 06-10-07 16:01



--
Hilsen Ivan


Kristne bruger hovedet - muslimer bøjer det!
"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fe7m52$rpm$1@news.datemas.de...
> "Anders Wegge Jakobsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:m34ph4fwcb.fsf@obelix.wegge.dk:
>> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>>
>>> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
>>
>>>> Hvis du stadig ikke gør, så tal med en psykolog på et
>>>> hvilketsomhelst krisecenter for voldsramte kvinder. Vedkommende vil
>>>> fortælle dig at det er et lige så stort problem, rent psykisk, at
>>>> en situation der er bygget op til vold ender med ingenting, som den
>>>> ville være, hvis den endte med vold.
>>
>> ...
>>
>>> Men interessant det med psykologerne som du mener kan fortælle mig
>>> at voldsmænd lige så godt kan "gå hele vejen" - fordi det er et lige
>>> så stort problem som hvis de ikke gør.
>>
>> Hvis du nu læste hvad jeg skrev, ville dit svar formentlig have været
>> lidt bedre gennemtænkt. Som det er nu, er der ikke grundlag for en
>> videre debat.
>
> Jeg forstår godt at du vælger den løsning når vi tager indholdet i det du
> selv skrev i betragtning, At Zeki undrer sig forstår jeg til fulde. Jeg
> gad ikke engang kommentere det men det gjorde Zeki altså og du valgte så
> ganske fornuftigt at nedlægge "våbnene".
>
> --
> Kim Larsen

Det er lidt fjollet dette her i lyset af rækkfølgen af faktuelle hændelser:

PK går ned på pladsen for at snakke med demonstranter for at høre hvad de
mener.
Hun bliver omringet af en hel del mennesker, der råber mindre pæne ting -
herved bliver den dialog hun kom for, forhindret sammen med ytringsfriheden.
Så rykker de tættere sammen om PK og der bliver smidt ting på PK og
Thulesen - vagterne trækker stikket ud idet de mener situationen virker for
truende.

Hvis dette skal være normal procedure i et demokrati at man synes det er ok
eller i hvert diskuterbart at opføre sig på den måde - så har vi ikke
længere det demokrati jeg har været glad for.

Hvis svarene på dette indlæg så bliver en lægere tråd der starter med at
Wilstrup klager over det rimelige i den kommasætning jeg har foretaget. - -
Det er i hvert fald én måde at køre demokratiet og diskussionen af sporet
på.

Hilsen Ivan




hanzen (06-10-2007)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 06-10-07 17:35


"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4707a2f2$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvis svarene på dette indlæg så bliver en lægere tråd der starter med at
> Wilstrup klager over det rimelige i den kommasætning jeg har
> oretaget. - - Det er i hvert fald én måde at køre demokratiet og
> diskussionen af sporet på.
>
> Hilsen Ivan
>
>
>
Wilstrup er nok i Nord-Korea og demonstrere imod de fredsforhandlinger der
er på vej.
Han frygter at levestandarden i N-K skal blive forringet hvis de slækker på
den sande kommunistiske levevis.

--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«





Anders Wegge Jakobse~ (06-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 06-10-07 22:28

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> writes:

> Jeg forstår godt at du vælger den løsning når vi tager indholdet i
> det du selv skrev i betragtning, At Zeki undrer sig forstår jeg til
> fulde. Jeg gad ikke engang kommentere det men det gjorde Zeki altså
> og du valgte så ganske fornuftigt at nedlægge "våbnene".

Du og Zeki undrer jer begge, fordi i ikke læser det jeg skriver, men
derimod ser det i forventer at se. Om det er fordi jeres
selvopfattelse lider ubodelig skade af at bevæge sig uden for det
vedtagne verdensbillede, eller det er regulært sjusk, vil jeg ikke
gætte på.

Faktum er at i begge har overset en række ret væsentlige detaljer,
der gør jeres undren totalt meningsløs. Læs hvad jeg skrev, og forhold
dig til det, fremfor det her.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 07:16

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3zlywdjbx.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> writes:
>
>> Jeg forstår godt at du vælger den løsning når vi tager indholdet i
>> det du selv skrev i betragtning, At Zeki undrer sig forstår jeg til
>> fulde. Jeg gad ikke engang kommentere det men det gjorde Zeki altså
>> og du valgte så ganske fornuftigt at nedlægge "våbnene".
>
> Du og Zeki undrer jer begge, fordi i ikke læser det jeg skriver, men
> derimod ser det i forventer at se.

Der er tale om reel dårlig kommunikation fra dine side, når flere
tilsyneladende misforstår det du skriver. I stedet for at skyde mod
modtagerne og bebrejde dem, burde du hellere uddybe det du mener.





Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 07:28

On Sun, 7 Oct 2007 08:15:47 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
>news:m3zlywdjbx.fsf@obelix.wegge.dk...
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> writes:
>>
>>> Jeg forstår godt at du vælger den løsning når vi tager indholdet i
>>> det du selv skrev i betragtning, At Zeki undrer sig forstår jeg til
>>> fulde. Jeg gad ikke engang kommentere det men det gjorde Zeki altså
>>> og du valgte så ganske fornuftigt at nedlægge "våbnene".
>>
>> Du og Zeki undrer jer begge, fordi i ikke læser det jeg skriver, men
>> derimod ser det i forventer at se.
>
>Der er tale om reel dårlig kommunikation fra dine side, når flere
>tilsyneladende misforstår det du skriver. I stedet for at skyde mod
>modtagerne og bebrejde dem, burde du hellere uddybe det du mener.

Det er da meget tydeligt hvad Wegge mener... At hverken Kim eller dig
evner at forstå det, er da ikke Wegge's problem...

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 08:15

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:j0vgg316kcm9uqrvnnc6a418am4v4aulb5@4ax.com...
> Det er da meget tydeligt hvad Wegge mener... At hverken Kim eller dig
> evner at forstå det, er da ikke Wegge's problem...

Ja, jeg kan godt læse at han skriver at alle psykologer "vil fortælle dig at
det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en situation der er
bygget op til vold ender med ingenting, som den ville være, hvis den
endte med vold."

Jeg ved dog at langt de fleste kvinder vil foretrække psykisk vold frem for
psykisk vold og efterfølgende fysisk vold som "bonus" (nogle er dog
afhængige, men det er ikke dem vi taler om her) - så påstanden hænger ikke
sammen (som den er beskrevet.) En kvinde der - f.eks i et parforhold -
bliver udsat for psykisk vold/tortur gennem en længere periode af sin
mand/kæreste vil typisk ikke se det som et lige så stort "problem" som hvis
hun blev udsat for selvsamme psykiske vold/tortur gennem en længere periode
af sin mand/kæreste hvor skænderier ofte resulterede med at hun blev slået
fordi han ikke kan styre sit temperament. Der er en kæmpe forskel. A + B er
værrere, eller et større "problem", end blot A.

Hvis påstanden i stedet havde lydt: Psykisk vold kan være lige så slem som
fysisk vold, havde jeg erklæret mig enig.












Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 08:51

On Sun, 7 Oct 2007 09:14:42 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
>news:j0vgg316kcm9uqrvnnc6a418am4v4aulb5@4ax.com...
>> Det er da meget tydeligt hvad Wegge mener... At hverken Kim eller dig
>> evner at forstå det, er da ikke Wegge's problem...
>
>Ja, jeg kan godt læse at han skriver at alle psykologer "vil fortælle dig at
>det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en situation der er
>bygget op til vold ender med ingenting, som den ville være, hvis den
>endte med vold."

Hvilket jo er korrekt...

>Jeg ved dog at langt de fleste kvinder vil foretrække psykisk vold frem for
>psykisk vold og efterfølgende fysisk vold som "bonus" (nogle er dog
>afhængige, men det er ikke dem vi taler om her) - så påstanden hænger ikke
>sammen (som den er beskrevet.) En kvinde der - f.eks i et parforhold -
>bliver udsat for psykisk vold/tortur gennem en længere periode af sin
>mand/kæreste vil typisk ikke se det som et lige så stort "problem" som hvis
>hun blev udsat for selvsamme psykiske vold/tortur gennem en længere periode
>af sin mand/kæreste hvor skænderier ofte resulterede med at hun blev slået
>fordi han ikke kan styre sit temperament. Der er en kæmpe forskel. A + B er
>værrere, eller et større "problem", end blot A.
>
>Hvis påstanden i stedet havde lydt: Psykisk vold kan være lige så slem som
>fysisk vold, havde jeg erklæret mig enig.

Sikken en lang, men totalt uvedkommende bortforklaring....

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 09:17

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:or3hg355em2b8df2lmkvsnd7e0fh8die0b@4ax.com...
> On Sun, 7 Oct 2007 09:14:42 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:
>
>>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
>>news:j0vgg316kcm9uqrvnnc6a418am4v4aulb5@4ax.com...
>>> Det er da meget tydeligt hvad Wegge mener... At hverken Kim eller dig
>>> evner at forstå det, er da ikke Wegge's problem...
>>
>>Ja, jeg kan godt læse at han skriver at alle psykologer "vil fortælle dig
>>at
>>det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en situation der er
>>bygget op til vold ender med ingenting, som den ville være, hvis den
>>endte med vold."
>
> Hvilket jo er korrekt...
>
>>Jeg ved dog at langt de fleste kvinder vil foretrække psykisk vold frem
>>for
>>psykisk vold og efterfølgende fysisk vold som "bonus" (nogle er dog
>>afhængige, men det er ikke dem vi taler om her) - så påstanden hænger ikke
>>sammen (som den er beskrevet.) En kvinde der - f.eks i et parforhold -
>>bliver udsat for psykisk vold/tortur gennem en længere periode af sin
>>mand/kæreste vil typisk ikke se det som et lige så stort "problem" som
>>hvis
>>hun blev udsat for selvsamme psykiske vold/tortur gennem en længere
>>periode
>>af sin mand/kæreste hvor skænderier ofte resulterede med at hun blev slået
>>fordi han ikke kan styre sit temperament. Der er en kæmpe forskel. A + B
>>er
>>værrere, eller et større "problem", end blot A.
>>
>>Hvis påstanden i stedet havde lydt: Psykisk vold kan være lige så slem som
>>fysisk vold, havde jeg erklæret mig enig.

> Sikken en lang, men totalt uvedkommende bortforklaring....

Så du kan ikke se forskellen? Skal jeg uddybe for dig?



Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 10:33

On Sun, 7 Oct 2007 10:16:34 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>> Sikken en lang, men totalt uvedkommende bortforklaring....
>
>Så du kan ikke se forskellen? Skal jeg uddybe for dig?

Jeg kan godt se forskellen, men det du skriver har INTET at gøre med
det Wegge skrev....

Anders Wegge Jakobse~ (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 07-10-07 09:07

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
> news:j0vgg316kcm9uqrvnnc6a418am4v4aulb5@4ax.com...
>> Det er da meget tydeligt hvad Wegge mener... At hverken Kim eller dig
>> evner at forstå det, er da ikke Wegge's problem...

> Ja, jeg kan godt læse at han skriver at alle psykologer "vil
> fortælle dig at det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en
> situation der er bygget op til vold ender med ingenting, som den
> ville være, hvis den endte med vold."

Så du kan godt læse, men vælger bare at ignorere det du læser?
--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 09:19

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3ve9je4b9.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
>> news:j0vgg316kcm9uqrvnnc6a418am4v4aulb5@4ax.com...
>>> Det er da meget tydeligt hvad Wegge mener... At hverken Kim eller dig
>>> evner at forstå det, er da ikke Wegge's problem...
>
>> Ja, jeg kan godt læse at han skriver at alle psykologer "vil
>> fortælle dig at det er et lige så stort problem, rent psykisk, at en
>> situation der er bygget op til vold ender med ingenting, som den
>> ville være, hvis den endte med vold."
>
> Så du kan godt læse, men vælger bare at ignorere det du læser?

Øhh.... har jeg ikke lige skrevet tre svar til det? Hvordan er det at
"ignorere"?
Jeg forholder mig jo netop til det. Men fordi jeg ikke er enig og graver
dybere end du måske vil have mig til, så er "ignorerer" jeg? Hvad med at DU
prøver at forholde dig til det som JEG skriver?



Anders Wegge Jakobse~ (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 07-10-07 09:30

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

>> Så du kan godt læse, men vælger bare at ignorere det du læser?

> Øhh.... har jeg ikke lige skrevet tre svar til det? Hvordan er det
> at "ignorere"?

I betragtning af at du svarer på noget helt andet end det jeg
skriver, er dine "svar" ret meningsløse som sådan.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 09:55


"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3r6k7e38t.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>>> Så du kan godt læse, men vælger bare at ignorere det du læser?
>
>> Øhh.... har jeg ikke lige skrevet tre svar til det? Hvordan er det
>> at "ignorere"?
>
> I betragtning af at du svarer på noget helt andet end det jeg
> skriver, er dine "svar" ret meningsløse som sådan.

Du skriver at A er lige så slemt som A + B. Dertil erklærer jeg mig uenig.
Ligningen hænger ikke sammen. Det kan du vel for pokker godt selv se. Ikke?






Anders Wegge Jakobse~ (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 07-10-07 10:03

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

> Du skriver at A er lige så slemt som A + B. Dertil erklærer jeg mig
> uenig. Ligningen hænger ikke sammen. Det kan du vel for pokker godt
> selv se. Ikke?

Jo, hvis det var det der skete. Det faktiske er at A sker. Du
argumenterer at fordi B ikke skete, men *hvis* det var sket ville
have været meget værre, er A ligegyldigt.

Det er en klassisk stråmand du har opstillet. Og den har jeg ingen
respekt for, når A i sig selv er trælst nok.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 10:39

On Sun, 07 Oct 2007 11:02:32 +0200, Anders Wegge Jakobsen
<wegge@obelix.wegge.dk> wrote:

>"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>> Du skriver at A er lige så slemt som A + B. Dertil erklærer jeg mig
>> uenig. Ligningen hænger ikke sammen. Det kan du vel for pokker godt
>> selv se. Ikke?
>
> Jo, hvis det var det der skete. Det faktiske er at A sker. Du
>argumenterer at fordi B ikke skete, men *hvis* det var sket ville
>have været meget værre, er A ligegyldigt.
>
> Det er en klassisk stråmand du har opstillet. Og den har jeg ingen
>respekt for, når A i sig selv er trælst nok.

Præcis sådan læste jeg det også....

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 10:40

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3myuve1qv.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>> Du skriver at A er lige så slemt som A + B. Dertil erklærer jeg mig
>> uenig. Ligningen hænger ikke sammen. Det kan du vel for pokker godt
>> selv se. Ikke?
>
> Jo, hvis det var det der skete. Det faktiske er at A sker.

Det faktiske er at en skrøbelig politiker følte sig truet fordi der var
nogle der råbte "skrid dit racistsvin" (og variationer deraf) til hende samt
smed konfetti efter hende. Men der er immervæk forskel på den form for
psykiske vold der omhandler trusler på livet og på den form for psykisk vold
der omhandler ydmygelse og fornedring. Der var ingen der truede hende på
livet, men da hun er kvinde kan jeg godt forstå at hun blev skræmt af den
anmassende flok som ikke kan fordrage hende.

Hvis Bush tilfældigvis kom forbi hvor jeg stod kunne jeg da også finde på at
råbe grimme ting til ham. Gør det mig til voldsmand? Eller praktiserer jeg
blot min ytringsfrihed?












Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 11:27

On Sun, 7 Oct 2007 11:39:32 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>>> Du skriver at A er lige så slemt som A + B. Dertil erklærer jeg mig
>>> uenig. Ligningen hænger ikke sammen. Det kan du vel for pokker godt
>>> selv se. Ikke?
>>
>> Jo, hvis det var det der skete. Det faktiske er at A sker.
>
>Det faktiske er at en skrøbelig politiker følte sig truet fordi der var
>nogle der råbte "skrid dit racistsvin" (og variationer deraf) til hende samt
>smed konfetti efter hende. Men der er immervæk forskel på den form for
>psykiske vold der omhandler trusler på livet og på den form for psykisk vold
>der omhandler ydmygelse og fornedring. Der var ingen der truede hende på
>livet, men da hun er kvinde kan jeg godt forstå at hun blev skræmt af den
>anmassende flok som ikke kan fordrage hende.

Igen kommer du med en alen-lang bortforklaring, der INTET har med
Wegge's skriv at gøre....

>Hvis Bush tilfældigvis kom forbi hvor jeg stod kunne jeg da også finde på at
>råbe grimme ting til ham. Gør det mig til voldsmand? Eller praktiserer jeg
>blot min ytringsfrihed?

Og så skulle USA lige blandes ind i diskussionen...

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 12:05

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:32dhg3h0ugt1ec3ggr6blrapuo8mf4mk7s@4ax.com...
>>Hvis Bush tilfældigvis kom forbi hvor jeg stod kunne jeg da også finde på
>>at
>>råbe grimme ting til ham. Gør det mig til voldsmand? Eller praktiserer jeg
>>blot min ytringsfrihed?
>
> Og så skulle USA lige blandes ind i diskussionen...

Ja, som du måske ved så kan sammenligninger fremme forståelsen.



Anders Wegge Jakobse~ (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 07-10-07 11:47

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

> Det faktiske er at en skrøbelig politiker følte sig truet fordi der

Hvis dit argument er så dårligt at det skal stives af ved hjælp af
nedsættende personbetegnelser, har det ingen værdi.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 12:21

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3abqvdwxj.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>> Det faktiske er at en skrøbelig politiker følte sig truet fordi der
>
> Hvis dit argument er så dårligt at det skal stives af ved hjælp af
> nedsættende personbetegnelser, har det ingen værdi.

I det mindste har jeg et argument. Skal jeg stadig vente på dit/dine?

Omfanget af den konkrete "trussel" kan diskuteres, men ingen politikere bør
i det hele taget blive truet. Men man er altså ikke truet bare fordi man
siger det. Det er tit sådan noget domstolene sidder og pusler med.

Som subjekt siger så mener jeg stadig at hun er en hystade der
overdramtiserer helt vildt. Bruger farverige forklaringer som "angreb" og
"trussel mod demokratiet" når hun i Folketinget langer ud efter de forkerte
og sviner dem til, to dage efter begivenheden. Så hun har haft længe til at
få sine facts på plads. Men da det godt kan være svært at skelne imellem
Robin Hood-klædte SUF'ere og SFU'ere er hendes evne til at skelne et eller
andet sted forståelig.

Men når dokumentationen så falder på plads, så bør hun da sige "undskyld jeg
tog fejl" eller blot bare "jeg tog fejl." I stedet bliver det til
undvigemanøvren "skal vi ikke bare lade det ligge?" Kan godt forstå hvorfor
vælgerne stempler hende som den "mindst troværdige" i Folketinget.













Anders Wegge Jakobse~ (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 07-10-07 12:54

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
> news:m3abqvdwxj.fsf@obelix.wegge.dk...
>> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>>
>>> Det faktiske er at en skrøbelig politiker følte sig truet fordi der
>>
>> Hvis dit argument er så dårligt at det skal stives af ved hjælp af
>> nedsættende personbetegnelser, har det ingen værdi.

> I det mindste har jeg et argument. Skal jeg stadig vente på dit/dine?

Du har ignoreret det indtil nu, så jeg kan ikke se at det skulle føre
til noget at gentage det. Men for det tilfælde at der er nye der er
kommet til, så mener jeg det er udtrk for en totalt fofejlet politisk
udtryksform, at man agerer på en måde så andre får grund til at føle
sig truet af det.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 13:17


"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3641jdtsv.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
>> news:m3abqvdwxj.fsf@obelix.wegge.dk...
>>> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>>>
>>>> Det faktiske er at en skrøbelig politiker følte sig truet fordi der
>>>
>>> Hvis dit argument er så dårligt at det skal stives af ved hjælp af
>>> nedsættende personbetegnelser, har det ingen værdi.
>
>> I det mindste har jeg et argument. Skal jeg stadig vente på dit/dine?
>
> Du har ignoreret det indtil nu, så jeg kan ikke se at det skulle føre
> til noget at gentage det.

Der er ca fire indlæg der dokumenterer det modsatte. Ca samme antal indlæg
med forklaringer du af den ene eller anden årsag ikke vil forholde dig til.







Anders Wegge Jakobse~ (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 07-10-07 13:24

"Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:

>> Du har ignoreret det indtil nu, så jeg kan ikke se at det skulle føre
>> til noget at gentage det.
>
> Der er ca fire indlæg der dokumenterer det modsatte. Ca samme antal indlæg
> med forklaringer du af den ene eller anden årsag ikke vil forholde dig til.

Du har indtil nu snakket udenom, og brugt den samme bagatelliserende
stråmand "Det kunne være gået meget værre" i forskellige
forklædninger. Det er muligt at du kan overbevise dig selv om at dine
omskrivninger og udenomsforklaringer er at forholde sig til det
centrale, men det overbeviser ikke mig.

Jeg nægter at forholde mig til din udenomssnak, fordi den er netop
det.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 14:06

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m31wc7dsei.fsf@obelix.wegge.dk...
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> writes:
>
>>> Du har ignoreret det indtil nu, så jeg kan ikke se at det skulle føre
>>> til noget at gentage det.
>>
>> Der er ca fire indlæg der dokumenterer det modsatte. Ca samme antal
>> indlæg
>> med forklaringer du af den ene eller anden årsag ikke vil forholde dig
>> til.
>
> Du har indtil nu snakket udenom, og brugt den samme bagatelliserende
> stråmand "Det kunne være gået meget værre" i forskellige
> forklædninger. Det er muligt at du kan overbevise dig selv om at dine
> omskrivninger og udenomsforklaringer er at forholde sig til det
> centrale, men det overbeviser ikke mig.

Hvad er så det centrale synes du? At psykologer mener dette og hint om
psykisk vold?

> Jeg nægter at forholde mig til din udenomssnak, fordi den er netop
> det.

Hvor mange gange skal jeg da stille spørgsmål ind til det du skriver før du
ikke betragter det som "udenomssnak"? Hvor viser jeg at jeg ikke er
interesseret i at forstå hvad det er du mener? Har du svært ved at
omskrive/omformulere en almindelig dansk sætning? Jeg synes du er meget
ukonkret i dine formuleringer.








Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 15:46

On Sun, 7 Oct 2007 14:17:23 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>>> I det mindste har jeg et argument. Skal jeg stadig vente på dit/dine?
>>
>> Du har ignoreret det indtil nu, så jeg kan ikke se at det skulle føre
>> til noget at gentage det.
>
>Der er ca fire indlæg der dokumenterer det modsatte.

Nej, du har brugt 4 indlæg til at dokumentere at en spade er et
graveredskab.... Dette faktum har dog INTET med emnet at gøre....

Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 19:17

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i en meddelelse
news:86shg39e532fc47je840ds4h29s8aft78b@4ax.com...
> On Sun, 7 Oct 2007 14:17:23 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:
>
>>>> I det mindste har jeg et argument. Skal jeg stadig vente på dit/dine?
>>>
>>> Du har ignoreret det indtil nu, så jeg kan ikke se at det skulle føre
>>> til noget at gentage det.
>>
>>Der er ca fire indlæg der dokumenterer det modsatte.

> Nej, du har brugt 4 indlæg til at dokumentere at en spade er et
> graveredskab.... Dette faktum har dog INTET med emnet at gøre....

Kald det hvad du vil. Faktum er at jeg gentagne gange spørger ind til hvad
der menes, uden at få anden uddybning end en flabet "så læs dog hvad der
står."

Har I tænkt jer at fortsætte i samme spor? Eller er I reelt interesserede i
at diskutere subjekt?




Ivannof (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 07-10-07 18:59

> Som subjekt siger så mener jeg stadig at hun er en hystade der
> overdramtiserer helt vildt. Bruger farverige forklaringer som "angreb" og
> "trussel mod demokratiet" når hun i Folketinget langer ud efter de
> forkerte og sviner dem til, to dage efter begivenheden. Så hun har haft
> længe til at få sine facts på plads. Men da det godt kan være svært at
> skelne imellem Robin Hood-klædte SUF'ere og SFU'ere er hendes evne til at
> skelne et eller andet sted forståelig.
>
> Men når dokumentationen så falder på plads, så bør hun da sige "undskyld
> jeg tog fejl" eller blot bare "jeg tog fejl." I stedet bliver det til
> undvigemanøvren "skal vi ikke bare lade det ligge?"


Jeg kan ikke se at dokumentationen "faldt på plads". Der var nogen fra
enhedslisten, der der gerne ville have "æren", selv om nogen andre kom i
forkøbet!

Hilsen Ivan



Zeki (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Zeki


Dato : 07-10-07 19:19


"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47091e30$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> Som subjekt siger så mener jeg stadig at hun er en hystade der
>> overdramtiserer helt vildt. Bruger farverige forklaringer som "angreb" og
>> "trussel mod demokratiet" når hun i Folketinget langer ud efter de
>> forkerte og sviner dem til, to dage efter begivenheden. Så hun har haft
>> længe til at få sine facts på plads. Men da det godt kan være svært at
>> skelne imellem Robin Hood-klædte SUF'ere og SFU'ere er hendes evne til at
>> skelne et eller andet sted forståelig.
>>
>> Men når dokumentationen så falder på plads, så bør hun da sige "undskyld
>> jeg tog fejl" eller blot bare "jeg tog fejl." I stedet bliver det til
>> undvigemanøvren "skal vi ikke bare lade det ligge?"
>
>
> Jeg kan ikke se at dokumentationen "faldt på plads". Der var nogen fra
> enhedslisten, der der gerne ville have "æren", selv om nogen andre kom i
> forkøbet!

Det er dokumenteret at dem som Pia anklagede ikke stod bag. Læs evt nogle af
de links der har været bragt tidligere i tråden.





Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 20:29

On Sun, 7 Oct 2007 20:18:55 +0200, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>>> Som subjekt siger så mener jeg stadig at hun er en hystade der
>>> overdramtiserer helt vildt. Bruger farverige forklaringer som "angreb" og
>>> "trussel mod demokratiet" når hun i Folketinget langer ud efter de
>>> forkerte og sviner dem til, to dage efter begivenheden. Så hun har haft
>>> længe til at få sine facts på plads. Men da det godt kan være svært at
>>> skelne imellem Robin Hood-klædte SUF'ere og SFU'ere er hendes evne til at
>>> skelne et eller andet sted forståelig.
>>>
>>> Men når dokumentationen så falder på plads, så bør hun da sige "undskyld
>>> jeg tog fejl" eller blot bare "jeg tog fejl." I stedet bliver det til
>>> undvigemanøvren "skal vi ikke bare lade det ligge?"
>>
>> Jeg kan ikke se at dokumentationen "faldt på plads". Der var nogen fra
>> enhedslisten, der der gerne ville have "æren", selv om nogen andre kom i
>> forkøbet!
>
>Det er dokumenteret at dem som Pia anklagede ikke stod bag.

Det er da overhovedet IKKE dokumenteret...

>Læs evt nogle af
>de links der har været bragt tidligere i tråden.

Der er nogen der giver hende ret og nogen der ikke gør... Og...???

Jens Bruun (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 07-10-07 22:22

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:4708a955$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Der var
> ingen der truede hende på livet

Din holdning blev ikke delt af de politilivvagter, der givet har mere
forstand på trusselssituationer, end du har. De valgte at fjerne hende fra
sitiationen, da de fandt den "truende".

> men da hun er kvinde kan jeg godt
> forstå at hun blev skræmt af den anmassende flok som ikke kan
> fordrage hende.

Ah, så skulle vi lige have lidt sexisme ind i debatten.

> Hvis Bush tilfældigvis kom forbi hvor jeg stod kunne jeg da også
> finde på at råbe grimme ting til ham. Gør det mig til voldsmand?

Nej, men det ville gøre mig til voldsmand, hvis jeg overværede dig råbe
grimme ting til en demokratisk valgt, amerikansk præsident.

> Eller praktiserer jeg blot min ytringsfrihed?

Du praktiserer vel blot det, du er allerbedst til. Hvad det er, jeg hér
tænker på, vil jeg overlade til din fantasi...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Jim (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 05-10-07 20:05

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
news:47067c7f$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:470660b8$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>>. Det er den truende adfærd, der er problemet - ikke konfettien!
>
> Hvilken truende adfærd? Hvad blev der sagt og gjort?
>
Alene dit spørgsmål her vidner om totalt idioti fra dig.
Du vælger enten at spille dum, eller også er du dum.




Jan (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 05-10-07 23:27


" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message
news:4706554a$0$90262$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse
> news:slrnfgbsfc.qjo.haj@pluto.bananas.dk...
>>
>> Hun er fuldkommen utroværdig, alle hendes vidner er DF'ere, og den
>> ene er endda pressemedarbejder (aka, PR-medarbejder).
>>
>
> At opfatte noget konfetti i håret som et "anslag" mod demokratiet, er da
> virkelig at have meget store tanker om sig selv (hvilket der vel heller
> ikke
> er nogen, der er i tvivl om, at hun har).
>
> Skal der ikke mere til, må man håbe at noget flere benytter sig af
> metoden,
> så vi måske helt kan blive fri for det sure fjæs / den menneskefjendske
> fremturen
>
> ab©
>
Hun kan altid blive hjemmehjælper igen :)




Ukendt (07-10-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-10-07 17:09


"Jan" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse
news:4706ba44$0$11798$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
> Hun kan altid blive hjemmehjælper igen :)
>


Næ - næ----
DER trækker vi grænsen--

Egon


hanzen (05-10-2007)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 05-10-07 08:23


"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4705e02c$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
> "Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> news:47055ba3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Damen gik i selvsving under dagens debat i folketinget og forsøgte at
>> kapre hele debatten fordi der var nogle der kastede konfetti på hende
>> foran Christansborg under demonstrationen 2. oktober. Så det kunne
>> naturligvis bruges som stunt til at miskreditere SF og SFU som intet
>> havde med det at gøre.
>
>
> Så lad os få vidner frem
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344756.ece
>
> for at gentage en tidligere tråd
>
> Hilsen Ivan
>

Det er åbenbart ikke et enkeltstående eksempel.
Er Søvndal mon ude i en ny "Fort Bragg"

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1117406.ece
"Det er en mærkelig oplevelse at høre Villy Søvndals selvoptagede, luskede
fremstilling af denne sag, når man samtidig hører Pia Christmas-Møller
fortælle, at SFU'erne chikanerede de konservatives landsråd. Ugen før
chikanerede de Dansk Folkepartis landsmøde. Da stod der en flok SFU'ere og
hujede og forhindrede pæne mennesker komme ind til landsmødet," sagde Søren
Espersen.

--
hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af: Villy Søvndal (SF):

»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der
angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«






Jan (05-10-2007)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 05-10-07 23:25


"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
news:47055ba3$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Damen gik i selvsving under dagens debat i folketinget og forsøgte at
> kapre hele debatten fordi der var nogle der kastede konfetti på hende
> foran Christansborg under demonstrationen 2. oktober. Så det kunne
> naturligvis bruges som stunt til at miskreditere SF og SFU som intet havde
> med det at gøre. Hun forlangte en "undskyldning" fra SF. Det fik Villy
> Søvndal op af stolen.
>
> Søvndal indbringer nu hystade-Pia for Folketingets Udvalg for
> Forrentningsorden med mindre hun tværtimod kommer med en undskyldning.
>
> "Jeg synes vi skal lade den stå her" udtaler hun nu.
>
> Hvilken farce!
>
> http://jp.dk/indland/indland_politik/article1117081.ece
>
> Mvh
> Zeki
>
hun er da en mega klovn



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408602
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste