Rækkehuse ødelægger autonomes planer.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 04-10-07 13:12

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344636.ece

Hvor er det synd

--
Det var Jagvej 69, vi mangler stadig Christiania og 1000fryd.
Skal vi lukke samtlige rottereder i det danske samfundt? Jeg siger JA!

Rent-A-Troll.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-10-07 13:16

Ludvig Nielsen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344636.ece
> Hvor er det synd

Men spørgsmålet er, når de at bygge dem inden på lørdag?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 04-10-07 13:25

On 04 Oct 2007 12:16:21 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Men spørgsmålet er, når de at bygge dem inden på lørdag?

Det er ikke vigtigt, det der befinder sig på grunden, når de skal bygge,
kan fjernes med store maskiner og magt.

Fra : Peter Heide

Dato : 04-10-07 17:33

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i meddelelsen

> http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article344636.ece
>
> Hvor er det synd
>
> --
Der er jo intet der afgjort endnu ifbm de rækkehuse.Men det er sgu
da lidt af en provokation fra KK side, at de lige finder ud af at trumfe
det igennem 2 dage før aktionen.

Fantastisk sådan
en byggeiver der er . Mange af det nybyggede lejligheder står gabende tomme
og 10000vis af lejligheder mm står usolgte Københavnsområdet.

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 19:33

On Thu, 4 Oct 2007 18:33:19 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Der er jo intet der afgjort endnu ifbm de rækkehuse.Men det er sgu
>da lidt af en provokation fra KK side, at de lige finder ud af at trumfe
>det igennem 2 dage før aktionen.

Provokation...???

Mener du at KK skal tage hensyn til planlagte ulovligheder...???

> Fantastisk sådan
>en byggeiver der er . Mange af det nybyggede lejligheder står gabende tomme
>og 10000vis af lejligheder mm står usolgte Københavnsområdet.

10.000vis...??? Du er fyldt med løgn....

Fra : Peter Heide

Dato : 04-10-07 19:46

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i meddelelsen

> Provokation...???
>
> Mener du at KK skal tage hensyn til planlagte ulovligheder...???

> 10.000vis...??? Du er fyldt med løgn....

På landsplan er det ca. 60.000 der står tomme eller er til salg så det
passer sikkert meget godt med 10 - 20.000 i Stor København