Fabrikationsår og Nokia
Fra : Kim Larsen

Dato : 19-10-07 16:19

Er der nogen som ved hvordan man finder ud af hvornår Nokia
mobiltelefon-modeller er sendt på markedet. Jeg kunne godt tænke mig at vide
hvornår Nokia 5110 kom på markedet.

Også gerne udgivelses-år disse modeller:
Nokia 3210
Nokia 3310
Nokia 6150
Nokia 6210

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-10-07 16:51

Kim Larsen wrote:
> Er der nogen som ved hvordan man finder ud af hvornår Nokia
> mobiltelefon-modeller er sendt på markedet. Jeg kunne godt tænke mig
> at vide hvornår Nokia 5110 kom på markedet.

1998

> Også gerne udgivelses-år disse modeller:
> Nokia 3210

1999

> Nokia 3310

> Nokia 6150

1998

> Nokia 6210

2000

--
ad

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-10-07 18:52

"Awul Dasfilshabeda" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> 1998

> 1999

> 1998

> 2000

Mange tak for info

Har du noget link til hvor man finder frem til sådan nogle tal ?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-10-07 19:42

Kim Larsen wrote:

> Har du noget link til hvor man finder frem til sådan nogle tal ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_3210

nede i bunden for andre modeller .

--
ad

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-10-07 20:30

> http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_3210
>
> nede i bunden for andre modeller .

Super! Tak for det.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 20-10-07 16:47

Kim Larsen wrote:

> Har du noget link til hvor man finder frem til sådan nogle tal ?

:) jeg tror faktisk jeg kunne huske tallene i hovedet, hvis ik jeg havde
set Awul skrive dem først..