Aut. link
Fra : Tjeco

Dato : 21-10-07 21:53

Hej Gruppe.

Jeg har lavet en intern hjemmeside, som vi kun kan se her i hjemmet.
Der er lagt forskellige informationer på, bl.a. til ungerne.

Nu kunne jeg godt tænke mig at lave et skjult link til en radiostation på
nettet, som således så skal starte automatisk, når man åbner siden og så
lukke igen når jeg lukker siden.

Det driller mig meget, så er der nogen der har et forslag?

Jeg anvender FP2003

På forhånd tak
og med venlige hilsner
Keld

Fra : enkvinde

Dato : 22-10-07 01:03

> [...]
> lukke igen når jeg lukker siden.
>
> Det driller mig meget, så er der nogen der har et forslag?

Keld - jeg tror det nemmeste er, at tænde for radioen

Jeg tør ikke lægge hovedet på blokken, men jeg tror ikke det er muligt, at
linke til radioen mere. Jeg havde på et tidspunkt alle radiostationerne lagt
på min side, så man bare skulle trykke på et link, men lige pludselig duede
denne skønne funktion ikke mere - og da jeg ikke havde pillet ved den, så
formoder jeg, at det var DR som havde pillet.

Hilsen Eva

>www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : Tjeco

Dato : 22-10-07 01:45

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> duede denne skønne funktion ikke mere - og da jeg ikke havde pillet ved
> den, så formoder jeg, at det var DR som havde pillet.

eg har et link der virker fint.
Kunne blot tænke mig, at linket startede automatisk i baggrunden og så
spillede musik så længe siden er åben.
Jeg kan gøre det ved at åbne et nyt faneblad og så lytte til musikken der.
Det virker perfekt, men jeg vil nu gerne ha den gjorde det automatisk.

Mvh.
Keld

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-10-07 23:48

enkvinde skrev:

> Jeg tør ikke lægge hovedet på blokken, men jeg
> tror ikke det er muligt, at linke til radioen mere.

http://netplayer.swdc.dk/content.asp?station=19

går direkte til DR Rock, og på den måde kan du
tilgå alle deres kanaler.

> så formoder jeg, at det var DR som havde pillet.

Ja, de pillede på et tidspunkt.

Der er også
http://www.dr.dk/netradio/afspillere.asp
og