usb nøgler virker ikke på min vista maskin~
Fra : NEWS

Dato : 21-10-07 15:39

usb nøgler og usb harddiske virker ikke på min vista maskine

selv om jeg installere driverne til tingene

usb portene virker , for jeg kan tilslutte min usb mus og den virker

nogen som ved hvad jeg skal geninstallere eller....?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-10-07 16:45

"NEWS" <sjhdsjhj@ljksdjskdj.dk> crashed Echelon writing

> usb nøgler og usb harddiske virker ikke på min vista maskine

Kan Vista se dem i diskhåndteringen?

> selv om jeg installere driverne til tingene

Hvilke drivere?

--
Bjarke Andersen

Fra : NEWS

Dato : 22-10-07 09:33

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "NEWS" <sjhdsjhj@ljksdjskdj.dk> crashed Echelon writing

> Kan Vista se dem i diskhåndteringen?

> Hvilke drivere?
>

> --
> Bjarke Andersen

nej den er ikke i diskhåndteringen, men i enheds håndteringen står den som
"flash reader" med et gul udråbs tegn på
når jeg så indstallere (dog ikke vista driver, men xp) men de driver som
følger med læseren , virker det stadig ikke
på andre vista maskiner jeg har prøvet er det alm. plug ´n play.
Jeg har også prøvet at indstallere bundkorts driver - også uden held.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-10-07 10:57

> nej den er ikke i diskhåndteringen, men i enheds håndteringen står den
> som "flash reader" med et gul udråbs tegn på

Svjh, skal man ikke bruge driver til Flash kort readere og ej heller mass
storage enheder. Det har man ikke skulle siden XP.

> når jeg så indstallere (dog ikke vista driver, men xp) men de driver
> som følger med læseren , virker det stadig ikke

Meget tvivlsomt at bruge XP driver på Vista system. De 2 OS er ikke ens. Så
du ødelægger det for dig selv. Brug kun Vista drivere.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 22-10-07 22:06

Bjarke Andersen skrev:
> "NEWS" <sjhdsjhj@ljksdjskdj.dk> crashed Echelon writing

> Svjh, skal man ikke bruge driver til Flash kort readere og ej heller mass
> storage enheder. Det har man ikke skulle siden XP.
De eneste os du skal bruge drivere til win98
Fra ME har du ikke skulle bruge drivere

Med vista regner jeg at en usb nøgle bare er at tilslutte usbportet så
den klare resten selv

kun gæt bruger ikke selv vista

Fra : PA

Dato : 23-10-07 08:51

"NEWS" <sjhdsjhj@ljksdjskdj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> usb portene virker , for jeg kan tilslutte min usb mus og den virker
>
> nogen som ved hvad jeg skal geninstallere eller....?

Prøv at fjerne alle drivere du måtte have instaleret.
Fjern derefter alle enheder med USB nøgler m.m.
i enhedshåndteringen.Genstart PC-en .Vista
vil herefter selv instalere driverne der skal bruges.

MVH Per