Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon USA bekræfter hardware defekt i 1D M~
Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-10-07 06:20

Canon USA har overfor mange brugere bekræftet at der er en hardware
defekt i 1D MK III og der er en fiks på vej. De har dog ikke sagt
noget om hvorvidt det gælder alle enheder eller kun specifikke serie
numre.

Tilsyneladende blev informationen lækket for tidligt så der er endnu
ikke noget officielt på Canon's website men en del brugere har ringet
til dem og fået det bekæftet.

Læs mere her:

http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=393831

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 18-10-07 08:01

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Læs mere her:
>
> http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=393831

Og fra Rob Galbraith, der har været bannerfører for problemet
http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-8744-9127

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mogens Hansen

Dato : 18-10-07 17:09

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

[8<8<8<]
Så er det officielt
http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-8744-9131
http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=7-8740-9068-9129

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 10:36

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Det lyder super... Jeg kan se i tråden, at du har planer om at kontakte
canon Denmark - jeg prøvede selv, men efter 15 minutters telefon-kø opgav
jeg...

Har du haft kontakt ?

Med venlig hilsen

Palle Johansen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 18-10-07 14:55

On Thu, 18 Oct 2007 11:35:38 +0200, "Palle Johansen" <invalid> wrote:

> [...]
>

>Det lyder super... Jeg kan se i tråden, at du har planer om at kontakte
>canon Denmark - jeg prøvede selv, men efter 15 minutters telefon-kø opgav

Jeg har sendt mail til Martin Elnebo og CPS. De er dog på efterårs
ferie så jeg hører først fra dem i næste uge.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 18-10-07 19:48

Tommy Jensen wrote:

> Jeg har sendt mail til Martin Elnebo og CPS. De er dog på efterårs
> ferie så jeg hører først fra dem i næste uge.

Hold os gerne orienteret Tommy.. er sgu heller ikke udpræget imponeret
over mit 1D MK3 og AI Servo, så det ville jo være fantastisk at få det
repareret..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 27-10-07 10:58

On Thu, 18 Oct 2007 07:20:15 +0200, Tommy Jensen
> [...]

>Tilsyneladende blev informationen lækket for tidligt så der er endnu
>ikke noget officielt på Canon's website men en del brugere har ringet

Nu har Canon UK overfor fohandlere også erkendt problemet.

http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=398196

Men stadig INTET absolut intet fra Canon DK eller CPS DK.