Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rammer?
Fra : VJJ

Dato : 16-10-07 20:53

Hej,

Hvor kan man finde standard rammer / passe partout i pap, i mål, der
passer til A3-prints???

Skal bruges til en lille udstilling.

Er der nogen, der har en god ide eller et tip til en god handel.
Forestiller mig, at det må kunne findes til ca 100kr/stk for en simpel
udgave.

Andre ideer til at gøre prints i den størrelse udstillings-egnede?

Tak.

Mvh Johs

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-10-07 09:33

"VJJ"
> [...]
> må kunne findes til ca 100kr/stk for en simpel udgave.
>
> Andre ideer til at gøre prints i den størrelse udstillings-egnede?

Tjek Ikea, lav en handel med en ramme fabrik/glarmester.
-max-

Fra : VJJ

Dato : 18-10-07 20:27

On 2007-10-17 11:03:24 +0200, ";o\)-max-" <max@bamarzone.dk> said:

> Tjek Ikea, lav en handel med en ramme fabrik/glarmester.
> -max-

tak, max, Ikeas er fine. -v