Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til EOS 300 D
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-10-07 18:51

Er der en der har installeret program for nylig til download af fotos
direkte fra kamera? Jeg mener at huske der var et eller andet specielt.

--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : E.M.

Dato : 16-10-07 15:05

> Er der en der har installeret program for nylig til download af fotos
> direkte fra kamera? Jeg mener at huske der var et eller andet specielt.

> [...]

Er det ZoomBrowser du tænker på? den kan hentes på Canon`s hjemmeside

Mvh. E.M.

Fra : Akadut

Dato : 16-10-07 16:33

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ZoomBrowser du tænker på? den kan hentes på Canon`s hjemmeside

- men ikke installeres af alle og enhver.

Fra : E.M.

Dato : 16-10-07 17:31

> - men ikke installeres af alle og enhver.

Hvorfor ikke det?

Mvh. E.M.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 17-10-07 09:26

E.M. wrote:

> Hvorfor ikke det?
>
> Mvh. E.M.

Det er OPPGRADERINGS versjonen man kan hente hos Canon. Den kan ikke gjøre
en ren install, man skal først installere en tidligere versjon fra en av de
medfølgende CD'er, ikke spesielt smart, men slik er det....
--
AsleB;Oslo

Fra : E.M.

Dato : 17-10-07 10:13

> [...]
> en ren install, man skal først installere en tidligere versjon fra en av
> de medfølgende CD'er, ikke spesielt smart, men slik er det....

Det er nu ikke helt rigtigt, jeg har hentet en fuld udgave hos dem, den
ligger bare ikke lige for, man skal lede lidt efter den, men den er der, med
mindre de har fjernet den inden for de sidste par måneder.

Mvh. E.M.

Fra : Akadut

Dato : 17-10-07 13:14

"Asle Bjerva" <abuse@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en ren install, man skal først installere en tidligere versjon fra en av
> de medfølgende CD'er, ikke spesielt smart, men slik er det....
Det er tilstrækkeligt, at den downloade installer kan snuse til en
'original' Canon cd. Praktisk, hvis man vil installere en Vista version uden
først at installere en gamme ZoomBrowser e.l.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 17-10-07 20:54

Akadut wrote:
> [...]
> 'original' Canon cd. Praktisk, hvis man vil installere en Vista
> version uden først at installere en gamme ZoomBrowser e.l.

Poenget er at de normalt nedlastbare versjoner av Zoombrowser EX hos Canon
er OPPGRADERINGSVERSJONER.
At man kanskje kan finne en direkte link til full versjon enten hos Canon
eller andre steder er jo en annen sak.
--
AsleB;Oslo

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 16-10-07 19:49

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ZoomBrowser du tænker på? den kan hentes på Canon`s hjemmeside

Jeg har en CD, men der må jo være et eller andet jeg ikke har gjort, siden
der ikke er kontakt. ZB vil godt modtage fra kortlæser.
--
M.V.H
Preben Riis Sørensen

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 18-10-07 06:47

> Er det ZoomBrowser du tænker på? den kan hentes på Canon`s hjemmeside

Jeg har kun kunnet finde updateringer til det der...
Men soegte paa google: Download ZoomBrowser og fandt det her link:

http://www.photo-freeware.net/downloadstart-eng.php?id=349

Mvh
Allan