HapiiMobil
Fra : Kristian

Dato : 18-10-07 18:32

Ja så kom der endnu et mobilselskab der vil være med til at lege lidt
med priserne.

http://www.happiimobil.dk/

Jeg var lige ved at falde ned ad stolen da jeg så at prisen var
halvdelen af BiBob's priser.... men så opdagede jeg at de tager
månedligt abonnement oveni.

--
Kristian

Fra : snuden

Dato : 18-10-07 19:15

"Kristian" <kristian@oermen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af BiBob's priser.... men så opdagede jeg at de tager månedligt abonnement

99 kr i månedlig abonnement og 30 øre i minuttet, sekafregnet....ingen
opkaldsafgift. Det er da billigt (hvis det er mere værd) så hvis du taler 99
minutter eller mere om måneden (udgående kald) så udligner det Bibob`s
priser...og Happii benytter TDC`s net.

Men jeg sværger stadig til shaker extreme fra Sonofon, hvor der heller ingen
opkaldsafgift er (kun opkaldsforsøgsafgift) da det er billigst for mig.

Fra : Linde

Dato : 20-10-07 07:53

"snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men jeg sværger stadig til shaker extreme fra Sonofon, hvor der heller
> ingen opkaldsafgift er (kun opkaldsforsøgsafgift) da det er billigst for
> mig.

Heh, det har jeg aldrig lagt mærke til før, at man ligefrem er begyndt at
skelne mellem opkaldsafgift og opkaldsforsøgsafgift. Lidt klamt, så kan man
stadig slå sig op på "ingen opkaldsafgift" på forsiden. Det kunne virke som
om, konkurrencen er ved at kunne mærkes. Desværre forplumrer det
overblikket over abonnementerne, men det er måske også det, de ønsker?

Mvh
Linde

Fra : Claus E Beyer

Dato : 20-10-07 12:28

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> skrev i

> [...]

> forsiden. Det kunne virke som om, konkurrencen er ved at kunne
> mærkes. Desværre forplumrer det overblikket over abonnementerne,

Det virker ulogisk at man taler gratis (flatrate), hvis man kommer igennem
til b-abonnenten, mens man bliver bon'et, hvis b-abonnenten er optaget
eller ikke besvarer opkaldet.

Claus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-10-07 10:15

Claus E Beyer skrev:

> Det virker ulogisk at man taler gratis (flatrate), hvis man kommer igennem
> til b-abonnenten, mens man bliver bon'et, hvis b-abonnenten er optaget
> eller ikke besvarer opkaldet.

Det er da meget logisk: Hvis man kommer igennem, betaler taksten
for opkaldet. Hvis man ikke kommer igennem, er der kun en afgift
til at betale for tjenesten.

--
Bertel

Fra : snuden

Dato : 21-10-07 16:42

> Det er da meget logisk: Hvis man kommer igennem, betaler taksten
> for opkaldet. Hvis man ikke kommer igennem, er der kun en afgift
> til at betale for tjenesten.

Det virker stadig ulogisk for os andre, når det nu er et "flatrate"
abonnement...så skulle man jo tro, at udgiften ville være mindre for
teleselskabet når kaldet ikke blev besvaret, men kunden betaler stadig et
fast månedligt beløb.....

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-10-07 16:58

> [...]

>abonnement...så skulle man jo tro, at udgiften ville være mindre for
>teleselskabet når kaldet ikke blev besvaret, men kunden betaler stadig et

I de fleste tilfælde vil man vel så kalde op senere (og der
bliver forhåbentlig svaret).

Dermed bliver der jo et opkaldsforsøg, som der ikke ville ha'
været, hvis der blev svaret med det samme.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 23-10-07 07:09

"Linde" <delinde@gmailfjern.com> wrote in message

> [...]
> virke som om, konkurrencen er ved at kunne mærkes. Desværre forplumrer
> det overblikket over abonnementerne, men det er måske også det, de ønsker?

Hov - er der "opkaldsforsøgs" afgift hos bibob?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-10-07 07:54

Rune Vestergaard skrev:

> Hov - er der "opkaldsforsøgs" afgift hos bibob?

Hvis de ikke har opkaldsafgift har de næppe heller opkaldsforsøgsafgift...
Hans

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-10-07 21:13

Hej

"Rune Vestergaard" <runev@REMOVErunev.dk> wrote:

>Hov - er der "opkaldsforsøgs" afgift hos bibob?

Nej !
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-10-07 21:17

snuden wrote:

> [...]
> minutter eller mere om måneden (udgående kald) så udligner det Bibob`s

Og du skal vist tage matematik om igen :)

99 min hos bibob er 59,40 kr og hos 29,20 + 99 kr

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-10-07 19:26

Kristian skrev:

> Ja så kom der endnu et mobilselskab