Nyt batteri
Fra : Hauge

Dato : 17-10-07 16:28

Hej

Jeg har lige købt mig et nyt batteri til min mobil.

Mvh Hauge
--
Undgå højresvingsulykker, drej altid til venstre.

Fra : Sanne

Dato : 17-10-07 16:34

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Jeg har lige købt mig et nyt batteri til min mobil.
>
> Mvh Hauge
> --
> Undgå højresvingsulykker, drej altid til venstre.

Mvh
Sanne

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-10-07 16:38

Wed, 17 Oct 2007 17:28:19 +0200, skrev Hauge, på 9 linier, i
<47162a14$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>Hej
>
>Jeg har lige købt mig et nyt batteri til min mobil.
>
>Mvh Hauge

Til din 1982 mobil?
Er du sikker på du kan bære dette?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Hauge

Dato : 17-10-07 16:43

Karsten Andersen wrote:
> Til din 1982 mobil?

Ja, det var pisse svært at få fat i det.

> Er du sikker på du kan bære dette?

Nej, for jeg er lammet fra næsen og nedaf..

/Hauge

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-10-07 20:47

Wed, 17 Oct 2007 17:42:59 +0200, skrev Hauge, på 12 linier, i
<47162d83$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

Og bare lam over

Nå hygge

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Snakee

Dato : 17-10-07 21:50

Hauge skrev:

> Nej, for jeg er lammet fra næsen og nedaf..

Det lyder sku ikke helt rart LOL

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare