BiBob lukker for tilgang af nye kunder
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-10-07 09:51

http://ekstrabladet.dk/nyheder/erhverv/epn/article348965.ece :

Tilgangen af nye kunder er så massiv, at det nye mobilselskab nu
må sige nej til nye kunder

Danskerne er tilsyneladende vilde med at blive kunde i det nye
mobilselskab Bibob. Så vilde, at selskabet senere i dag lukker for tilgangen
af nye kunder.
"Vi vil gerne give vores kunder en god service. Det kan vi ikke
fortsætte med, med den tilstrømning der er i øjeblikket. Derfor vil vi
senere i dag lukke for nye kunder," siger stifteren Frank Rasmussen.

Antallet af kunder er nu femcifret.

"Det er lige i overkanten. Vores folk er ved at brænde ud,"
siger Frank Rasmussen.

Han regner med at kunne åbne for nye kunder om et par dage, men
forudser også, at det igen kan blive nødvendigt at lukke for nye kunder for
at kunne håndtere tilgangen.

Hans

begin 666 trans.gif
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Henning Lund

Dato : 17-10-07 12:34

Hans Paulin (6310) tastede:

> "Det er lige i overkanten. Vores folk er ved at
> brænde ud,"
> siger Frank Rasmussen.

Tsk tsk allerede efter en dag, Frank må vist have ansat de
forkerte folk.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-10-07 12:44

Henning Lund skrev:

> Tsk tsk allerede efter en dag, Frank må vist have ansat de
> forkerte folk.

Jeg har selv siddet på hotline hos TDC - prøv at håndtere >10.000 kunder på
én dag.

Tak for kaffe, siger jeg bare.
Hans

Fra : Jubii

Dato : 17-10-07 13:02

> Jeg har selv siddet på hotline hos TDC - prøv at håndtere >10.000 kunder
> på én dag.
>
> Tak for kaffe, siger jeg bare.

Nåhde sidder bare og drikker kaffe, så forstår man det jo bedre.

Fra : Henning Lund

Dato : 17-10-07 19:20

Jubii tastede:
> Nåhde sidder bare og drikker kaffe, så forstår man det jo
> bedre.

*LOL*

Fra : F.hansen

Dato : 17-10-07 14:34

> Jeg har selv siddet på hotline hos TDC - prøv at håndtere >10.000 kunder
> på én dag.
>
> Tak for kaffe, siger jeg bare.
> --
Hvis du så havde en 12 timers vagt kunne du bruge ca 4.32 sekunder pr kunde,
ikke nogen unødig snak på den hotline

Mvh Finn

(jeg ved godt at du ikke selv skulle snakke med alle 10000 kunder, det er
bare sjov)

Fra : Jørgen E.

Dato : 18-10-07 21:15

> Jeg har selv siddet på hotline hos TDC - prøv at håndtere >10.000 kunder på én dag.

Nu skal man jo ikke ringe for at melde sig til og desuden kan der vel ikke være
problemer inden man overhovedet er kunde .... dog måske ved TDC

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-10-07 21:49

Jørgen E. skrev:

> Nu skal man jo ikke ringe for at melde sig til

Forventer heller ikke at *alle* >10.000 kunder ringede ind - blot en brøkdel
ville vel være nok

> og desuden kan der vel
> ikke være problemer inden man overhovedet er kunde .... dog måske ved
> TDC

Efter hvad man hører efterhånden måske
Hans

Fra : SB

Dato : 17-10-07 15:39

> [...]
>
> Han regner med at kunne åbne for nye kunder om et par dage, men
> forudser også, at det igen kan blive nødvendigt at lukke for nye kunder

pris pr sms 10 øre til 31/12 gad vide hvad de så koster derefter

Telmore er nu stadig billigere til mit og families behov

Søren

Fra : F.hansen

Dato : 17-10-07 16:36

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse

> pris pr sms 10 øre til 31/12 gad vide hvad de så koster derefter

15 øre pr sms

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-10-07 18:00

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> wrote in news:_7pRi.38$766.37@news.get2net.dk:

> Telmore er nu stadig billigere til mit og families behov

Samme her, jeg har ingen planer om at skifte.

Fra : Kim

Dato : 18-10-07 14:53

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev
> "SB" <sobo@SLETTESofir.dk> wrote
>
> Samme her, jeg har ingen planer om at skifte.

Jeg er også Telmore kunde siden de startede.

Hvorfor ikke skifte når Bibob er billigere, hvad
jo klart fremgår af deres 2 websider ?

Har BiBob også MobilChef hvor man kan administrere
flere tlf.nr på en gang ( vores familie ) ?

Syntes ikke jeg kan se det nogle steder.

Mvh Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-10-07 15:43

Kim skrev:

> Hvorfor ikke skifte når Bibob er billigere, hvad
> jo klart fremgår af deres 2 websider ?

Jeg har lavet en grafik hvor man kan sammenligne Telmore, CBB,
Bibob og TDC Simply:

   http://bertel.lundhansen.dk/?page=telefoni

--
Bertel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-10-07 16:30

"Kim" <no@way.dk> wrote in news:47176570$0$90267$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg er også Telmore kunde siden de startede.

På nær et 8 måneders mareridt som Telia kunde (godt tilbud på mobil kort
før Orange blev overtaget...) har jeg også været med næsten siden starten.

> Hvorfor ikke skifte når Bibob er billigere, hvad
> jo klart fremgår af deres 2 websider ?

De er ikke billigere til mit forbrug.

> Har BiBob også MobilChef hvor man kan administrere
> flere tlf.nr på en gang ( vores familie ) ?

Ser ikke sådan ud.

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 23-10-07 07:37

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Han regner med at kunne åbne for nye kunder om et par dage, men
> forudser også, at det igen kan blive nødvendigt at lukke for nye kunder

REKLAMESTUNDT!!!!
Uha, vi er så eftertraktet og så hopper endnu flere på den.

Fra : Mads Stetter

Dato : 23-10-07 15:37

Carsten (H) wrote:

> REKLAMESTUNDT!!!!
> Uha, vi er så eftertraktet og så hopper endnu flere på den.

He he... Måske!?

De fik i hvert tilfælde vældig omtale af det...

MVH Stetter