| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Bibob... Så er fuldmagten sendt retur! Fra : Mads Stetter | 
  Dato :  16-10-07 13:39 |  
  |   
            Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
 
 De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit 
 at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
 
 MVH Stetter 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Tonni Madsen (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tonni Madsen | 
  Dato :  16-10-07 14:28 |  
  |   
            
 "Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:4714b0d2$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
 >
 > De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit 
 > at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
 >
 > MVH Stetter
 
 Det skal de ha, de er hurtigt afsted med kuverterne! Fik også min idag, men 
 jeg undre mig dog lidt over at der ikke kom en mail bekræftelse eftre 
 tilmelding, det er man jo vant til...
 Men jo, det bliver sgu spændende, også om 3 vil gi slip, eller om der skal 
 et slagsmål til...
 
 Mvh Tonni Madsen 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Mads Stetter (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mads Stetter | 
  Dato :  16-10-07 16:00 |  
  |   
            Tonni Madsen wrote:
 >
 > Det skal de ha, de er hurtigt afsted med kuverterne! Fik også min
 > idag, men jeg undre mig dog lidt over at der ikke kom en mail
 > bekræftelse eftre tilmelding, det er man jo vant til...
 > Men jo, det bliver sgu spændende, også om 3 vil gi slip, eller om der
 > skal et slagsmål til...
 >
 > Mvh Tonni Madsen
 
 Ja, jeg har heller ikke fået en bekræftigelse. Men jeg har haft ringet 
 derind (Ingen ventetid på support), og hun mente at den ikke var kommet ud 
 fordi "drengene" (Ja, det kaldte hun altså dem) højst sandsynligt havde 
 brugt alt deres krudt på at holde siden kørende i den pressede stund!
 
 Så de skulle gerne komme ud på et tidspunkt!
 
 MVh Stetter 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            care (17-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : care | 
  Dato :  17-10-07 08:41 |  
  |   
            "Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:4714d1d2$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
 > Men jeg har haft ringet derind (Ingen ventetid på support),
 
 Nej - hvad havde du forestillet dig!
 De har et minimum af kunder endnu, så gæt selv hvor mange der ringer til 
 dem! 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Hans Paulin \(6310\) (17-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Paulin \(6310\) | 
  Dato :  17-10-07 09:49 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
           Jørgen E. (17-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jørgen E. | 
  Dato :  17-10-07 00:46 |  
  |   
            
 "Tonni Madsen" <Tonnimadsen@privat.dk> skrev i en meddelelse 
 news:4714bc65$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > "Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 > news:4714b0d2$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
 >>
 >> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit at få 
 >> flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
 >>
 >> MVH Stetter
 >
 > Det skal de ha, de er hurtigt afsted med kuverterne! Fik også min idag, men jeg undre 
 > mig dog lidt over at der ikke kom en mail bekræftelse eftre tilmelding, det er man jo 
 > vant til...
 
 Jeg fik mail omgående da jeg tilmeldte i går aftes (mandag). 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Carsten Riis (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Riis | 
  Dato :  16-10-07 16:23 |  
  |  
 
            Mads Stetter skrev  den 16-10-2007 14:38:
 > Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
 > 
 > De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit 
 > at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
 Tja, jeg sendte min ordre sted i formiddags.     5 minutter senere 
 tikkede der to email ind. En faktura og en ordrebekræftelse.    Jeg 
 troede lige, at de havde sendt en nummerporteringsfuldmagt med også, men 
 nej.
 Den kommer nok med posten så eller når en medarbejder har håndteret 
 henvendelsen.
 Hvor jeg dog glæder mig, at slippe for den skide opkaldsforsøgsafgift.
 Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.
 -- 
 med venlig hilsen              www.de3faktorer.dk
Carsten Riis                  Mere skal der ikke til
                                for varigt vægttab.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Peter (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Peter | 
  Dato :  16-10-07 19:11 |  
  |   
            Hej.
 
 > Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.
 
 Næææ, der skjuler de det bare i prisen på varene i stedet, men det er stadig 
 DIG der betaler....... *LOL*
 
 -- 
 Peter 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Carsten Riis (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Riis | 
  Dato :  16-10-07 19:21 |  
  |  
 
            Peter skrev  den 16-10-2007 20:11:
 > Hej.
 > 
 >> Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.
 > 
 > Næææ, der skjuler de det bare i prisen på varene i stedet, men det er stadig 
 > DIG der betaler....... *LOL*
 > 
 Problemet er ved opkaldsforsøgsafgiften er, at jeg ikke får nogen vare 
 med hjem.  Jeg får jo ikke hvad jeg har brug for: nemlig at gennemføre 
 et opkald.
 I hele taget: hvorfor hedder det en afgift?  Det er jo ikke noget staten 
 skal have!  Den rette betegnelse burde vel være:  gebyr.
 Jeg kender udemærket argumentet for, at lave udspecificering,  for så 
 kan kunderne se  hvad der trækkes af ressourcerne.
 Men hvor skal man stoppe udspecificeringen?  Hvorfor stoppe ved 
 opkaldsforsøg?  Hvad med strømforbrug på serverne&antennern, slidtage på 
 gulvene på direktørgangen, osv osv osv.
 Hvad koster administrationen af opkaldsforsøgsgebyret?  skal kunderne 
 ikke også betale et gebyr for det?
 -- 
 med venlig hilsen              www.de3faktorer.dk
Carsten Riis                  Mere skal der ikke til
                                for varigt vægttab.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             care (17-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : care | 
  Dato :  17-10-07 08:45 |  
  |   
            "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:47150121$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
 >
 > Problemet er ved opkaldsforsøgsafgiften er, at jeg ikke får nogen vare med 
 > hjem.  Jeg får jo ikke hvad jeg har brug for: nemlig at gennemføre et 
 > opkald.
 
 Jo, du får da noget! Du får datatransporten frem til modtager som ikke 
 besvarer opkaldet!
 
 Lav sammenligningen med en bustur.
 Hvis du kører hjem for at besøge tante Anna, så skal du jo betale for 
 transporten - uanset om hun ønsker at åbne døren eller ikke.
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Carsten Riis (18-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Riis | 
  Dato :  18-10-07 23:28 |  
  |  
 
            care skrev  den 17-10-2007 09:44:
 > 
 > Jo, du får da noget! Du får datatransporten frem til modtager som ikke 
 > besvarer opkaldet!
 > 
 Ja, men jeg får stadig ikke hvad jeg ønsker at opnå.
 Når jeg går igennem et supermarked og supermarkedet ikke har den vare 
 hjemme som jeg har brug for, så skal jeg ikke betale for at gå på deres 
 gulv eller for det lys som butikken har tændt for, at jeg kan se hvad de 
 har.
 > Lav sammenligningen med en bustur.
 > Hvis du kører hjem for at besøge tante Anna, så skal du jo betale for 
 > transporten - uanset om hun ønsker at åbne døren eller ikke.
 ja, men jeg kan indenfor en bestemt tid stadig rejse tilbage på samme 
 billet (i hvert fald her i HT-området).
 Derudover så skal bussen have betaling for selve besøget hos tante anna.
 Der er ligesom ikke noget minuttakst, mens jeg drikker kaffen   
-- 
 med venlig hilsen              www.de3faktorer.dk
Carsten Riis                  Mere skal der ikke til
                                for varigt vægttab.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jesper Pedersen (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jesper Pedersen | 
  Dato :  16-10-07 19:14 |  
  |   
            
 "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:4714d74a$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
 > Mads Stetter skrev  den 16-10-2007 14:38:
 >> Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
 >>
 >> De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og 
 >> smertefrit at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
 >
 >
 > Tja, jeg sendte min ordre sted i formiddags.     5 minutter senere tikkede 
 > der to email ind. En faktura og en ordrebekræftelse.    Jeg troede lige, 
 > at de havde sendt en nummerporteringsfuldmagt med også, men nej.
 >
 > Den kommer nok med posten så eller når en medarbejder har håndteret 
 > henvendelsen.
 >
 >
 >
 > Hvor jeg dog glæder mig, at slippe for den skide opkaldsforsøgsafgift.
 > Man betaler jo heller ikke entre i et supermarked, vel.
 
 
 
 Hold da helt op hvor er det spændende at I skifter teleselskab, not...
 
 Stig 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Carsten Riis (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Carsten Riis | 
  Dato :  16-10-07 19:31 |  
  |  
 
            Jesper Pedersen skrev  den 16-10-2007 20:14:
 > 
 > Hold da helt op hvor er det spændende at I skifter teleselskab, not...
 > 
 > Stig 
 > 
 > 
 Mindst ligeså spændende som, at du fortæller om din ikke-interesse 
 vedrørende teleudbyder-skifte.
 -- 
 med venlig hilsen              www.de3faktorer.dk
Carsten Riis                  Mere skal der ikke til
                                for varigt vægttab.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Anders Nielsen (16-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Nielsen | 
  Dato :  16-10-07 23:35 |  
  |  
 
            "Mads Stetter" <stetter@gmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:4714b0d2$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > Ja, så fik jeg tilmeldt mig. Og i dag kom fuldmagten sørme!
 >
 > De er hurtige må man sige... Må håbe det går lige så hurtigt og smertefrit 
 > at få flyttet nummeret! (Min. af nedetid)
 >
 > MVH Stetter
 Jeg fik også faxet min fuldmagt retur i dag. Telmore og CBB får godt nok 
 travlt med at behandle nummerporteringer i disse dage... Men det kan ikke 
 komme som noget chok for dem    
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |